موبائل اکاؤنٹ

JazzCash نیکسٹجن

JazzCash پاکستان کی اگلی نسل کے لیے پہلا موبائل والیٹ لے کر آیا ہے!
12 سے 17 سال کی عمر کے نوجوان، اب اپنے جیب خرچ پر مکمل کنٹرول حاصل کر سکتے ہیں اور ملک بھر میں دستیاب بہترین ڈیجیٹل بینکنگ سروسز سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

کسی پُر ہجوم اور گھٹیا بینک کی برانچز میں جانے کی ضرورت نہیں ہ جس کے لیے سینکڑوں دستاویزات درکار ہوں! اب آپ کو صرف اتنا کرنے کی ضرورت ہے کہ آپ اپنے سرپرست کو JazzCash موبائل ایپ ڈاؤن لوڈ کروائیں یا اپنے سرپرست کے ساتھ اپنے قریبی JazzCash ریٹیلر کےپاس جائیں آپ 5 منٹ سے بھی کم وقت میں اپنا خود کا اکاؤنٹ کھول سکتے ہیں۔

JazzCash NextGen اکاؤنٹ آپ کو ون اسٹاپ شاپ JazzCash موبائل ایپ اور/یا USSDسٹرنگ چینل کا استعمال کرتے ہوئے رقم جمع کروانے، کیش وِدڈرال ، آن لائن ادائیگی کرنے، QR ادائیگی کرنے یا دوستوں کو رقم بھیجنے کی مکمل آزادی دیتا ہے – اور یہی نہیں آپ پاکستان بھر میں دلچسپ ڈسکاؤنٹس سے بھی فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

اپنے قریب ترین JazzCash ریٹیلر کو تلاش کرنے اور اپنا NextGen اکاؤنٹ کھولنے کے لیے یہاں کلک کریں

  1. نوجوانوں کے لیے پاکستان کا پہلا اور واحد ڈیجیٹل والیٹ
  2. فوری اکاؤنٹ رجسٹریشن – ریٹیلر کے پاس 5 منٹ سے بھی کم وقت لگتا ہے
  3. L1 اکاؤنٹ کا لیول
  4. ایک سرپرست دو نا بالغ اکاؤنٹس رجسٹر کروا سکتا ہے
  5. موبائل ایپ اور تمام JazzCash سروسز تک رسائی حاصل کریں – پاکستان کا بہترین ڈیجیٹل والیٹ ایپ

بذریعہ ریٹیلر اکاؤنٹ کھولنا

بذریعہ ایپ اکاؤنٹ کھولنا

  1. نابالغ اور سرپرست قریبی JazzCash ریٹیلر وزٹ کریں
  2. . وہ معلومات جو درکار ہوں گی:
    1. نابالغ کا CNICیا فارم B نمبر
    2. نابالغ کا CNICیا فارم B کے اجراء کی تاریخ
    3. نابالغ کا موبائل نمبر
    4. سرپرست کا موبائل نمبر
    5. سرپرست کا CNICنمبر

بس اتنا ہی! اکاؤنٹ فوری طور پر کھل جائے گا
ویڈیو دیکھنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

  1. سرپرست JazzCash ایپ ڈاؤن لوڈ کرے گا
  2. . “میرا اکاؤنٹ” پر جائیں
  3. “NextGen اکاؤنٹ بنائیں” پر جائیں۔
  4. نابالغ کا موبائل نمبر، B-Form/CNICاور اسے جاری کرنے کی تاریخ فراہم کریں

بس اتنا ہی! اکاؤنٹ فوری طور پر کھل جائے گا۔
ویڈیو دیکھنے کے لیے یہاں کلک کریں

اکاؤنٹ لیول یومیہ کریڈٹ یومیہ ڈیبٹ ماہانہ کریڈٹ اور ڈیبٹ سالانہ کریڈٹ اور ڈیبٹ زیادہ سے زیادہ بیلنس
لیول 1 50,000 50,000 200,000 1,200,000 1,200,000

موبی لنک مائیکرو فنانس بینک موبائل اکاؤنٹ کے لیے

شرائط و ضوابط

شرائط و ضوابط (ـ “شرائط”) کے تناظر میں لفظ “بینک” یا “MMBL” کا استعمال Mobilink Microfinance Bank Ltd کے حوالے کے طور پر کیا جائے گا۔

مندرجہ ذیل شرائط برانچ لیس بینکنگ اکاؤنٹ ہولڈر (“کسٹمر”) اور MMBLکے درمیان برانچ لیس بینکنگ اکاؤنٹ (“اکاؤنٹ”) کھولنے اور چلانے کے لیے معاہدے کی تشکیل کرتی ہیں۔ برانچ لیس بینکنگ سروسز (“سروسز”) کسی بھی چینل کے ذریعے بشمول MMBLکی برانچز اور/یا موبائل فون اور/یا انٹرنیٹ اور/یا ATM اور/یا پاکستان بھر میں MMBLکی طرف سے مقرر کردہ ایجنٹس تک حاصل کی جا سکتی ہیں بلکہ یہ ان تک ہی محدود نہیں ہیں ۔

صارف کسی بھی شخص کو رقم بھیجنے کے لئے ٹرانزیکشن کرتے وقت بینک کو درست معلومات اور ہدایات فراہم کرنے کا پابند ہے اور کسی بھی طرح جان بوجھ کر اور/یا غیر ارادی طور پر غلط معلومات اور/یا کسی بھی نوعیت کی غلطی ہونے کی صورت میں وہ اس کا خود ذمہ دار ہو گا۔

صارف موبائل اکاؤنٹ کے مین مینو کے ذریعے کسی بھی سیونگ پلان کے لیے MMBLکی منظوری سے مشروط فائدہ اٹھا سکتا ہے۔

بینک پالیسی کے مطابق، اوور ڈرافٹ/کریڈٹ لمٹس منظور ہونے تک صارف کو کسی قسم کی اوور ڈرافٹ/کریڈٹ کی سہولت کی اجازت نہیں ہے۔

اکاؤنٹ یا سروسز تک رسائی حاصل کرنے کے لیے، صارف کا GSM موبائل صارف ہونا چاہیے اور کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ پر دیے گئے نام کے ساتھ رجسٹرڈ ہونا چاہیے۔

برانچ لیس بینکنگ اکاؤنٹ کی موجودہ لمٹ درج ذیل ہے:

اکاؤنٹ لیول یومیہ کریڈٹ یومیہ ڈیبٹ ماہانہ کریڈٹ اور ڈیبٹ سالانہ کریڈٹ اور ڈیبٹ زیادہ سے زیادہ بیلنس
لیول 0 25,000 25,000 50,000 200,000 200,000
لیول 1 50,000 50,000 200,000 1,200,000 1,200,000
لیول 3 400,000 50,000 500,000 6,000,000 1,500,000

درج کردہ لمٹس کو دی گئے لیولزکے مطابق بڑھایا جا سکتا ہے۔ صارف پروڈکٹس اور لمٹس کے بارے میں تازہ ترین معلومات حاصل کرنے کے لیے MMBLکے کال سینٹر پر کال کر سکتا ہے۔

الیکٹرانک فنڈز کی منتقلی (EFT:)EFT سروسزحاصل کرنے کے لیے، صارف کو موبائل کمیونیکیشن کے لیے ایک گلوبل سسٹم GSM موبائل صارف ہونا چاہیے اور کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ پر دیے گئے نام کے ساتھ رجسٹرڈ ہونا چاہیے۔

صارف کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ استعمال میں آنے والے ٹیلی فون اور موبائل آپریٹرز اس اکاؤنٹ کو کھولنے اور سروسز جاری رکھنے کے لیے درکار معیار پر پورا اترتے ہیں۔

MMBLبغیر کسی وجہ اور/یا نوٹس کے کسی بھی وقت سروسز کی فراہمی کو ختم کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔

اکاؤنٹ کھولنے کے لیےصارف کی مناسب شناخت / KYC کی ضرورت ہوگی، جس کا انحصار بینک کی پالیسی، اس کے طریقہ کار اور ریگولیٹری اتھارٹی کے رہنما اصولوں پر ہوگا۔

ہر اکاؤنٹ کا ایک مخصوص اکاؤنٹ نمبر ہوگا، جو صارف کا موبائل نمبر ہوگا، اکاؤنٹ اور سروسزکے حوالے سے بینک سے رابطہ کرتے وقت اس اکاؤنٹ نمبر کا حوالہ دینا ضروری ہوگا۔

صارف غیر مشروط طور پر اس بات کو یقینی بنائے گا کہ وہ اپنا موبائل پرسنل آئیڈینٹی فکیشن نمبر (MPIN) اور فراہم کردہ دیگر تمام معلومات کو خفیہ رکھیں اور کسی بھی غیر مجاز شخص کو اپنے موبائل فون یا MPIN تک رسائی بالکل نہیں دیں گے۔

صارف کے MPIN اور/یا موبائل فون اور/یا سبسکرائبر شناختی ماڈیول SIMمیں دھوکہ دہی کی وجہ سے صارف کو ہونے والے کسی بھی قسم کے نقصان کی صورت میں MMBLکو ذمہ دار یا ذمہ دار نہیں ٹھہرایا جائے گا۔ مزید برآں، MMBLکسی بھی اور/یا تمام ٹرانزیکشنز کو درست سمجھے گا اور اس پر عمل درآمد کرے گا، جو صارف کے موبائل فون کے ذریعے اس کے MPIN کے ساتھ کی گئی ہوں

صارف کی طرف سے فراہم کردہ موبائل نمبر صارف کے کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ (CNIC) پر موجود نام کے مطابق رجسٹرڈ ہونا چاہیے۔ غلط/غلط معلومات کی صورت میں، بینک اکاؤنٹ کو بلاک کرنے، اسے بند کرنے یا صارف پر جرمانہ عائد کرنے کا اختیار رکھتا ہے۔

صارف اپنے اکاؤنٹ کے غیر مجاز اور غیر قانونی استعمال کو روکنے کے لیے تمام ضروری احتیاطی تدابیر اختیار کرے گا۔

صارف کا رجسٹرڈ موبائل فون یا سم خصوصی طور پر صارف استعمال کرے گا اور وہ تمام ضروری احتیاطی تدابیر اختیار کرے گا کہ اور اس بات کو یقینی بنائے گا کہ اس کا موبائل گم یا چوری یا اس کا غلط استعمال نہ ہو۔ رجسٹرڈ فون کے گم ہونے یا چوری ہونے کی صورت میں، صارف اپنے موبائل آپریٹر کو فوری طور پر مطلع کرے گا اور اسے بلاک کرنے کی درخواست کرے گا تاکہ اس فون یا سم کے غلط استعمال کو روکا جاسکے۔ صارف MMBLand کو بھی مطلع کرے گا اگر صارف ایسا کرنے سے قاصر رہتا ہےتو MMBLکسی بھی claim ، چارجز، اخراجات، نقصانات (بشمول فریق ثالث کے claim ) یا صارف کے نقصانات کا ذمہ دار نہیں ہوگا۔

صارف واضح طور پر اس بات سے متفق ہو گا کہ بینک اکاؤنٹ ہولڈر کو سالانہ سٹیٹمنٹ بھیجنے کی ضرورت نہیں ہے، تاہم آخری 5 ٹرانزیکشنز کا دیکھنے کا آپشن صارف کے لیے بغیر کسی چارج کے بذریعہ موبائل فون دستیاب ہوگا۔

اگر صارف کو یقین ہے کہ اس کے اکاؤنٹ یا معلومات تک اس کی رضامندی کے بغیر رسائی حاصل کی گئی ہے یا اس کے MPIN کا غلط استعمال کیا گیا ہے، تو وہ فوری طور پر MMBLسے رابطہ کرے گا تاکہ اس کے اکاؤنٹ کی تصدیق کی جائے یا اسے بلاک کیا جاسکے۔

وقتاً فوقتاً بینک کی طرف سے صارف کو اکاؤنٹس میں خصوصی ڈپازٹ، وِدڈرال، بیلنس، بل کی ادائیگی، اور ٹرانزیکشنزکی لمٹس کی اطلاع دی جاتی ہیں

کوئی بھی ڈپازٹ یا ودڈرال کی ٹرانزیکشنز جو لمٹس سے زیادہ ہوں اسے مسترد کر دیا جائے گا۔

ایک CNICاور موبائل نمبر پر صرف ایک معیاری اکاؤنٹ کھولا جائے گا۔ اکاؤنٹ کی لمٹس CNICکی بنیاد پر ہوں گی نہ کہ اکاؤنٹ کی بنیاد پر۔ اس کے علاوہ، ایک CNICہولڈر کے پاس 2 نابالغ اکاؤنٹس اپنے CNICs کے ساتھ ساتھ 2 نابالغوں کے سرپرست کے طور پر رجسٹرڈ ہو سکتے ہیں۔

اکاؤنٹ میں جمع کی جانے والی کم از کم رقم اور مطلوبہ بیلنس سے بینک وقتاً فوقتاً مطلع کرے گا۔ جمع کروائی گئی رقم یا بیلنس برقرار نہ رکھنے کی صورت میں، بینک کی طرف سے مناسب سا جرمانہ عائد کیا جا سکتا ہے۔

اکاؤنٹ کے لیے MMBLکو فراہم کردہ معلومات کی درستگی کا ذمہ دار صرف صارف ہے۔ MMBLکسی بھی قسم کی کوئی ذمہ داری قبول نہیں کرتا چاہے وہ صارف کی طرف سے فراہم کردہ غلط معلومات کی وجہ سے ہو یا کسی اور وجہ سے۔ اگرصارف کو معلوم ہے کہ اس نے MMBLکو جو معلومات فراہم کی ہیں وہ رجسٹریشن فارم یا کمیونیکیشن کے کسی دوسرے ذرائع میں غلط طریقے سے رجسٹرڈ ہیں، تو یہ ضروری ہے کہ وہ فوری طور پر MMBLکو تحریری طور پر مطلع کرے تاکہ MMBLاپنی “مناسب کوششیں” کر سکے ۔جب بھی ممکن ہو فراہم کردہ معلومات کو درست کریں۔

آزادانہ طور پر MMBL صارف کی ہدایات کی تصدیق نہیں کرتا، یہ ہدایات اس وقت تک موثر ہوں گی جب تک کہ مقررہ وقت کے اندرصارف سے مزید ہدایات موصول نہ ہوں۔ MMBLکسی بھی ہدایت کی تعمیل کرنے یا ان سے اجتناب کرنے میں ناکامی کا ذمہ دار نہیں ہوگا۔

صارف کی طرف سے دی گئی ہدایات صرف اکاؤنٹ کے مجوزہ طریقہ کار کے تحت صارف کی تصدیق کے بعد مؤثر ہوں گی۔

صارف کی ہدایات پر مبنی تمام MMBLریکارڈز بشمول ٹرانزیکشن کا وقت، سروس کا استعمال کرتے ہوئے رقم کی منتقلی کی درخواست، اور اکاؤنٹ کا استعمال ریکارڈ کیے جاتے ہیں، ۔ ریکارڈ شدہ مواد ٹرانزیکشن کا ایک ٹھوس لنک ہے ث ، جوبشمول گاہک کی ہدایات اس کی درستگی کے تعین کا ثبوت ہے۔

جب کوئی صارف اپنی ادائیگی کی ہدایات جاری کرتا ہے، تو یہ فوری طور پر MMBLکو موصول ہو جاتی ہیں، اس صورت میں ٹرانزیکشن کو حتمی تصور کیا جائے گا اور صارف کوئی اعتراض نہیں کر سکتا اگر ٹرانزیکشن کی ہدایات موصول ہونے کے بعد، انہیں تبدیل کیا جائے یا ان میں ردو بدل کیا جائے ۔

اگر MMBL کومعلوم ہو جائے کہ صارف کی طرف سے دی گئی ہدایات بالواسطہ یا بلاواسطہ کسی نقصان کا باعث بن سکتی ہیں یا اکاؤنٹ کو چلانے سے پہلے اسے معاوضے کی ضرورت پڑ سکتی ہے تو MMBLبغیر کوئی وجہ بتائے صارف کی ہدایات پر عمل کرنے سے انکار کر سکتا ہے۔ اس سلسلے میں، یہ صارف کی کسی قسم کی ہدایات پر عمل کرنے یا ان کا پابند نہیں ہے اور اسے مناسب عمل کے ذریعے تمام کارروائیوں کو معطل کرنے کا پورا حق حاصل ہے۔

صارف مکمل طور پر اس بات پہ متفق ہوتا ہے کہ وہ اکاؤنٹ یا سروسز کو غیر قانونی یا ناجائز مقاصد کے لیے استعمال نہیں کرے گا اور اکاؤنٹ استعمال کرنے کے لیے تمام قابل اطلاق قوانین اور ضوابط کی پابندی کرے گا، صارف کو کچھ ہدایات کی یقین دہانی کروائی جاتی ہے کہ:

اُس کے پاس اپنے اکاؤنٹس اور سروسز تک رسائی حاصل کرنے اور اس کے ذریعے خریدی گئی اشیا تک رسائی کا حق محفوظ ہے

وہ MMBLکے اکاؤنٹ کو برقرار رکھنے، سروسزکے معیار کو بہتر بنانے اور MMBLکے ذریعے کیے گئے معاہدے کے تحت مکمل رہنمائی کرنے کے لیے درکار معلومات فراہم کرے گا۔

صارف اس بات کو بھی یقینی بنائے گا کہ وہ کسی بھی وقت، کسی بھی شخص کو، MMBLکے پاس موجود اکاؤنٹ کی تفصیلات، بشمول پاس ورڈ، کارڈ نمبر اور MMBLکی طرف سے وقتاً فوقتاً فراہم کردہ MPIN کو کسی کو نہیں بتائے گا

اکاؤنٹ کے ذریعے کسی بھی غیر قانونی فنڈز ٹرانسفر اور منی لانڈرنگ کی ذمہ داری مکمل طور پر صارف برداشت کرے گا

اکاؤنٹ اور سروسزسے متعلق صارف (جن کے لیے MMBLذمہ دار نہیں ہے) کی طرف سے دئیے گئے خدشات، فرائض اور ذمہ داریاں درج ذیل ہیں:

اگر کسی فریق ثالث کو صارف کے اکاؤنٹ تک رسائی حاصل ہے، یا اکاؤنٹ کی معلومات تک رسائی حاصل ہے، تو وہ فریق ثالث نہ صرف صارف کے اکاؤنٹ سے رقوم منتقل کر سکتا ہے بلکہ صارف کی ہدایات بھی جاری کر سکتا ہے۔ان خطرات کو کم کرنے کے لیے، صارف کو یقینی بنانا چاہیے کہ وہ MPIN پر لاگو شرائط و ضوابط کی مکمل تعمیل کرتے ہیں۔

الیکٹرانک میڈیا کے ذریعے دھوکہ دہی، غبن، ہیکنگ وغیرہ جیسے واقعات دن با دن بڑھ رہے ہیں جو بینک کو ادائیگی ہدایات کو متاثر کر سکتے ہیں۔ MMBLاس کو روکنے اور صارفین کی حفاظت کو یقینی بنانے کی کوشش کر رہا ہے۔ لیکن ہیکنگ اور فراڈ کو روکنے کی مکمل ضمانت نہیں دی جا سکتی۔ کسی بھی قسم کی جعلی ٹرانزیکشن یا MPIN کی چوری اور کسی اور کے اکاؤنٹ تک رسائی کی صورت میں، ذمہ داری صارف پر عائد ہوتی ہے۔ اور MMBLاس سلسلے میں (بالواسطہ یا بلاواسطہ) ذمہ دار نہیں ہوگا۔

موبائل آپریٹرز، MMBLیا اس کے ذیلی اداروں یا دیگر منسلک اداروں کے ٹیلی کمیونیکیشن نیٹ ورک سے متعلق مسائل بشمول موسمیاتی تبدیلی، ناگہانی آفات ، قانونی یا ریگولیٹری قوانین، ٹیلی کمیونیکیشن نیٹ ورک میں خرابیاں یا دیگر مسائل جو MMBLکے کنٹرول سے باہر ہیں۔

یہ اکاؤنٹ کسی بھی وائرس، فراڈ پر مبنی کوڈ، پروگرام یا میکرو سے متاثر ہو سکتا ہے جس کی وجہ سے MMBLکی طرف سے فراہم کردہ فنڈز ٹرانسفر اور دیگر سروسز متاثر ہو سکتی ہیں،

مذکورہ مسائل کے تحت صارف کی ہدایات کے مطابق متعلقہ افراد کو رقوم کی منتقلی یا ادائیگی کے سلسلے میں دیگر ٹرانزیکشنز میں خلل پڑ سکتا ہے اور درخواست کے باوجود ٹرانزیکشنز مکمل نہیں ہو سکتا۔ بینک کو کبھی بھی ذمہ دار نہیں ٹھہرائیں گے۔

MMBLیا اس کے ملحقہ ادارے فوری طور پر صارف کی ہدایات پر عمل کرنے کی کوشش کریں گے لیکن آپریشنل سسٹم میں کسی تاخیر کے ذمہ دار نہیں ہوں گے۔

بینک نیک نیتی اور نیک نیتی سے سروسز فراہم کرنے کی کوشش کرتا ہے لیکن ہونے والے کسی بھی نقصان چاہے نقصان براہ راست، بالواسطہ یا حادثاتی ہو بینک اس کا ذمہ دار نہیں ہوگا، قطع نظر اس کے کہ claim آمدنی کے نقصان، کاروبار میں خلل یا کسی اور حوالے سے کیا گیا ہو۔

آپ کے اکاؤنٹ کا غیر قانونی یا غلط استعمال صارف کو MMBLکے ذریعے طے کردہ مالی معاوضے کی ادائیگی کا ذمہ دار بنا دے گا ۔ اس کے نتیجے میں اکاؤنٹ کو جزوی یا مستقل طور پر معطل کیا جا سکتا ہے۔ ریگولیٹری اتھارٹی کی طرف سے عائد کردہ کسی بھی جرمانے کا اطلاق صارف کے اکاؤنٹ کے استعمال پر ہوگا۔

MMBLکسی بھی حالت میں صارف کو بھیجے گئے ای سٹیٹمنٹس اور الرٹس میں تاخیر کا ذمہ دار نہیں ہوگا اور نہ ہی سٹیٹمنٹس اور الرٹس میں موجود معلومات میں کسی خامی کا ذمہ دار ہوگا، اور اسے واضح طور پر یہ سمجھ لینا چاہیے کہ بینک صارف کوسٹیٹمنٹ اسی وقت فراہم کیا جائے گا جب وہ تحریری طور پراس کے لئے درخواست کرے گا۔

MMBLکو کسٹمر اکاؤنٹس اور سروسز کے ذریعے بینکنگ اور دیگر ٹرانزیکشنز کے لیے ان کے اکاؤنٹس تک غیر مشروط رسائی کی اجازت دیتا ہے اور MMBLکو اپنی صوابدید پر اور بغیر اطلاع کے ایک یا تمام اکاؤنٹس کو ضم کرنے کا حق دیتا ہے۔بینک صارف کی واجب الادا رقم کا بھی تعین کر سکتا ہے۔

کوئی بھی اور تمام برانچ لیس بینکنگ پروڈکٹس ملحقہ اداروں کے ذریعے فراہم کی جاتی ہیں اور بینک صرف ادائیگی کے سہولت کار کے طور پر کام کرتا ہے۔ یہ رقم اکاؤنٹ میں خریداری کی رقم ہے جس میں لگائے گئے چارجز بھی شامل ہیں۔اکاؤنٹ سے ڈیبٹ کیا جائے گا اور خریداری کی رقم کے ساتھ اکاؤنٹ میں جمع کر دیا جائے گا۔

MMBLقانونی قواعد و ضوابط کے مطابق صارف کے ذریعے بھیجے گئے ادائیگی کے پیغامات، اور دیگر معلومات یاکمیونیکیشن کی کارروائی میں ملوث ہو سکتا ہے۔ ٹرانزیکشن کے عمل کی تفتیش یا اس میں رکاوٹ بن سکتا ہے۔

بینک اپنی صوابدید پر یہ حق محفوظ رکھتا ہے کہ جہاں وہ بینکنگ کاروبار کے لیے تمام فنڈز استعمال کرنا مناسب سمجھےوہ جمع شدہ رقم کو سرمایہ کاری کے لیے استعمال کرے۔

صارف اکاؤنٹ اور سروسز(جس کے بارے میں اسے مطلع کیا جائے گا) کے استعمال کے لیے وقتاً فوقتاً MMBLکو ادائیگی کرنے کا پابند ہو گا۔

برانچ لیس بینکنگ کے رہنما اصولوں کے مطابق بینک چارجز کے شیڈول میں وقتاً فوقتاً تبدیلیاں کر سکتا ہے اور صارفین کو اس کے بارے میں واضح طور پر آگاہ کیا جائے گا۔

اگر MNP(موبائل نمبر پورٹیبلٹی) موبائل نمبر رکھنے والے صارفین کے ساتھ سروس کا مسئلہ ہے تو بینک اس کا ذمہ دار نہیں ہے

صارف MMBLکو یہ اختیار دیتا ہے کہ وہ اپنے اکاؤنٹ سے سروس چارجز خود کٹوا لے یا بینک سروس چارجز ادا کرنے میں ناکامی کی صورت میں صارف کو کوئی بھی بل بھیجے جسے وہ مقررہ مدت کے اندر ادا کرنے کا پابند ہے۔ اس کے پاس کٹوتی کرنے کا اختیار ہے، جیسے مارک اپ یا سود، اگر کوئی ہے، اور MMBLکی لائبیلٹی کے بغیر آپ کے اکاؤنٹ سے رقم وِدڈرال کر سکتا ہے

بینک بغیر کسی پیشگی اطلاع کے صوبائی اور وفاقی حکومت سے وقتاً فوقتاً اخراجات، فیس، کمیشن، مارک اپ یا سود، زکوٰۃ، ہولڈنگ ٹیکس، اسٹامپ ڈیوٹی، ٹیکس، ڈیوٹی، دیگر اخراجات یا کسی بھی دوسرے لین دین کی ادائیگی کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ . یا اکاؤنٹ کے استعمال پر ہونے والے کسی بھی قسم کے چارجز یا اخراجات کو صارف کے اکاؤنٹ سے ہی کاٹ سکتا ہے۔ تمام قابل اطلاق ٹیکس قواعد کے مطابق وصول کیے جائیں گے۔

MMBLاور صارف اس بات پر متفق ہوتے ہیں کہ اگر صارف MMBLکے ساتھ کوئی دوسرا اکاؤنٹ کھولتا ہے یا MMBLاور اس کے ملحقہ اداروں کے کسی دوسرے پروڈکٹ یا سروس کو سبسکرائب کرتا ہے یا MMBLاپنی سروسز یا پروڈکٹس میں کسی کو شامل کرتا ہے اور صارف اسے استعمال کرتا ہے تو یہ شرائط خود بخود سروسز اور صارف کی طرف سے استعمال کردہ پروڈکٹس پر لاگو ہوں گی ۔

صارف اس بات پر متفق ہوتاہے کہ MMBLیا اس کا کوئی بھی ملحقہ ادارہ، اس کی طرف سے فراہم کردہ ذاتی معلومات یا اکاؤنٹ سے متعلق کوئی دوسری معلومات جو کمپیوٹر ائزڈ ہیں یا کنکشن کے علاوہ، اکاؤنٹ یاسروسز سے متعلق کوئی تجزیہ، کریڈٹ اسکورنگ یا اسے مارکیٹنگ کے لیے استعمال کریں یا اس پر کارروائی کریں۔

صارف اس بات پر بھی متفق ہو گا کہ MMBLذاتی معلومات کو دیگر اداروں جیسے ٹیلی کمیونیکیشن یا الیکٹرانک کلیئرنگ نیٹ ورکس کے ساتھ کریڈٹ ریٹنگ، آڈٹ، فریق ثالث کو سروسز کی فراہمی اور دھوکہ دہی سے بچاؤ کے مقاصد کے لیے شیئر کرے گا۔ جب تک اس کی ضرورت ہو اسے خفیہ طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔

بینک اکاؤنٹس یا سروسزکے بارے میں ایسی معلومات دینے کا مجاز ہے جو عدالتی حکم یا مجاز اتھارٹی یا قابل اطلاق قانون کے تحت ایجنسیوں کی طرف سے درخواست کی جا سکتی ہے یا اس صورت میں کہ ان کا استعمال بینک کے مفادات کے تحفظ کے لیے کیا جاتا ہے۔

بینک کے لیے یہ ضروری ہو گا کہ وہ صارفین کو قواعد و ضوابط میں ہونے والی تبدیلیوں کے بارے میں صحیح طریقے سے آگاہ کرے۔

شرائط میں کسی بھی تبدیلی کی اطلاع صارف کو اس کی ویب سائٹ، ای میل، IVR، وائس میل یا صارف کے موبائل فون پر بھیجے گئے SMS کے ذریعے دی جائے گی۔ اس طرح کی تبدیلیاں یا ردو بدل بینک کے اندر میں بھی پوسٹ کی جا سکتی ہیں۔ شاید صارف کو اسے جاری رکھنے کی ضرورت ہو ۔ MMBLکی طرف سے پیش کی جانے والی کسی بھی موجودہ یا نئی سروس جس کی شرائط میں تبدیلی کی گئی ہو اس کے مسلسل استعمال کو صارف کی طرف سے قابل قبول سمجھا جائے گا ۔

کسی بھی صارف کے اکاؤنٹ یا سروس کے لیے گرانٹ اور اس کی فراہمی خالصتاً ذاتی عمل ہے اور اسے کسی اور کو منتقل نہیں کیا جا سکتا۔

صارف MMBLکی طرف سے بتائے گئے طریقے سے بینک کو ہدایات دے کر کسی بھی وقت اپنا اکاؤنٹ یا سروس ختم کرنے کی درخواست کر سکتا ہے۔ اکاؤنٹ استعمال کرنے کی پوری ذمہ داری صارف پر عائد ہوتی ہے۔

زکوٰۃ و عشر آرڈیننس 1980 کے تحت، بینکوں کو اپنے موجودہ سیونگ بینک اکاؤنٹس، منافع اور نقصان شیئرنگ اکاؤنٹس اور دیگر ایسے اکاؤنٹس میں ایک مقررہ بیلنس برقرار رکھنے کی ضرورت ہے جو ایڈمنسٹریٹر جنرل زکوٰۃ کی مقرر کردہ لمٹ کے برابر یا اس سے زیادہ ہو۔ اس پر زکوٰۃ کی کٹوتی لاگو ہوگی۔ اگر بیلنس مقررہ تاریخ تک اکاؤنٹ میں برقرار رہے تو اس میں سے زکوٰۃ کی مد میں کٹوتی کی جائے گی۔

اکاؤنٹ بند ہونے کی صورت میں اکاؤنٹ میں موجود بیلنس پر اکاؤنٹ بند کرنے کے چارجز لگائے جائیں گے جو اکاؤنٹ بند ہونے سے پہلے بینک کے ذریعے صارف کو ادا کرنا ہوں گے۔

MMBLکسی بھی وقت صارف یا اس کی فراہم کردہ سروسز اکاؤنٹ کو معطل یا مکمل طور پر ختم کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ ہاں،صارف کی موت، تقصان یا قانونی تقاضوں کی عدم تعمیل کے علاوہ، بینک اس کا اکاؤنٹ یا سروس بند کر سکتا ہے۔

کسی صارف کی موت کی صورت میں، بینک اور صارف کے درمیان طے پانے والامعاہدہ اس کے ورثاء یا قابل اعتماد ذرائع سے اس کی موت کی باضابطہ اطلاع ملنے پر خود بخود ختم ہو جائے گا۔

اگر بینک کو معلوم ہوتا ہے کہ صارف کو دیا گیااکاؤنٹ تسلی بخش طریقے سے کام نہیں کر رہا ہے تو وہ بغیر کوئی وجہ بتائے اکاؤنٹ ختم کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے اور اس سلسلے میں وہ صارف کو وجہ بتانے کا پابند نہیں ہے۔ ۔

بینک کے پاس یہ اختیار ہے کہ وہ غلط اندراجات کو درست کرے اور بعد میں صارف کو مطلع کرے۔

صارف کی درخواست کے اختتام پر ٹرانزیکشن کی تکمیل کے بعد الرٹس موصول ہونے میں تاخیر کی صورت میں، بینک متعلقہ افراد کے ساتھ اس مسلے کےحل کے لیے فالو اپ کرے گا۔

صارف اس اکاؤنٹ کے لیے ذمہ دار ہو گا جو صارف کے رجسٹرڈ موبائل فون یا ای میل پر الیکٹرانک نوٹیفکیشن بھیج کر بند کر دیا گیا ہے۔ اگر اکاؤنٹ بند ہونے کے وقت صارف کے اکاؤنٹ میں کوئی رقم موجود تھی تو اسے رجسٹرڈ موبائل نمبر پر بھیج دیا جائے گا۔ رقم کی منتقلی کی صورت میں ٹرانزیکشن کی تفصیلات صارف کو بھیجی جائیں گی۔ یہ 12 ہندسوں کی ٹرانزیکشن ID ہوگی۔ اس کے بعد صارف اپنے اکاؤنٹ میں بقایارقم آسانی سے وصول کر سکتا ہے۔

صارف کے پتے میں کسی قسم کی تبدیلی کی صورت میں، صارف کو فوری طور پر بینک کو تحریری طور پر مطلع کرنا چاہیے، تاکہ دوسرے افراد یعنی پوسٹ آفس یا ڈیلیوری ایجنٹ آسانی سے خطوط پہنچا سکیں۔ بصورت دیگر کسی بھی تاخیر یا عدم فراہمی کی صورت میں بینک پر کوئی ذمہ داری عائد نہیں کی جائے گی۔

12 ماہ تک غیر فعال رہنے کی صورت میں یا اسٹیٹ بینک آف پاکستان کی ہدایات کے مطابق صارف کا قومی شناختی کارڈ بینک یا برانچ میں درج نہ ہونے کی صورت میں اسے غیر فعال یا معطل اکاؤنٹ کے زمرے میں شمار کیا جائے گا۔ صارف اس اکاؤنٹ سے کوئی ٹرانزیکشن نہیں کرسکتا تاہم قرضوں یا مارک اپ کی وصولی، قابل اجازت بینک چارجز، حکومتی ٹیکس یا کسی عدالتی حکم کا اس کی معطلی سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

اکاؤنٹ کی اِن ایکٹیو مدت کے دوران اڈریس میں کسی بھی قسم کی تبدیلی کی درخواست کی جا سکتی ہے، لیکن اِن ایکٹیو اکاؤنٹ کی حیثیت کو تبدیل نہیں کیا جائے گا۔ اِن ایکٹیو اکاؤنٹ کو بحال کرنے کے لیے صارف اپنے رجسٹرڈ نمبر سے کال سینٹر کو کال کر سکتا ہے۔ جہاں ضروری ہو، ضروری تصدیقی عمل کے بعد، اکاؤنٹ کو کسی بھی فنانشل ٹرانزیکشن کے لیے 48 گھنٹے کی عارضی مدت کے لیے ایکٹیو کیا جائے گا، جس کے بعد اسے مستقل طور پر بحال کر دیا جائے گا۔

جب کسی بینک کو کسی اکاؤنٹ ہولڈر کی موت یا نقصان ہونے کا باضابطہ نوٹس موصول ہوتا ہے یا کسی قابل اعتماد ذریعہ سے مطلع کیا جاتا ہے، تو بینک فوری طور پر اس اکاؤنٹ کے آپریشنز معطل کر دے گاحب تک کہ اسے عدالتی حکم یا اکاؤنٹ ہولڈر کا جانشینی کا سرٹیفکیٹ وصول نہیں ہو جاتا۔

اگر اکاؤنٹ میں جمع کی گئی کوئی بھی رقم 10 سال تک اِن ایکٹیو رہتی ہے، تو اسے ان claim کا اعلان کرتے ہوئے اور بینکنگ کمپنیز آرڈیننس 1962 کی دفعات اور اسٹیٹ بینک آف پاکستان کی ہدایات کے مطابق ضبط کر لیا جائے گا۔

MMBLویب سائٹ اور تمام صارفین کے لیے اخبارات میں عام نوٹس شائع کر سکتا ہے، ۔ اس طرح کے نوٹس کا تمام صارفین پر یکساں اثر پڑے گا۔ اس کے علاوہ، MMBL سروسزیا عام ہدایات کے لیے مختلف ذرائع یا چینل استعمال کر کے صارفین کونوٹیفکیشن جاری کر سکتا ہے۔

MMBLکے پاس فروخت، نوویٹ، تفویض یا منتقلی کا مکمل اختیار ہوگا (1) معاہدے کے تحت MMBLکے حقوق اور ذمہ داریاں (2) تمام اثاثے، واجبات، ڈپازٹس اور اکاؤنٹس اور سروسز کے تحت پیش کردہ سہولیات اور (3) کوئی بھی MMBLکے حق میں سیکیورٹی (بشمول تمام ضامن) کسی بھی فرد سے متعلق، بشمول MMBLسے وابستہ ادارے، چاہے مکمل یا جزوی طور پر کام کر رہا ہو اور جیسا کہ MMBLنے تجویز کیا ہے ایسی کوئی بھی فروخت، تفویض یا منتقلی صارف اور ماتحت صارفین سمیت دیگر تمام افراد پر لاگوہوگی۔

صارفین ان شرائط و ضوابط کی پابندی کرنے سے اتفاق کرتے ہیں جس پر بینک اور خریدار یا وصول کنندہ متفق ہوتے ہے اور اکاؤنٹ اور سروسزکی فروخت یا منتقلی سے متعلق جو بینک کو متاثر کرسکتے ہیں۔

صارف، اس کے ورثاء، قانونی نمائندے، عمل آور، منتظمین اور جانشین ان شرائط کے مکمل پابند ہیں اور معاہدے کی شرائط کے تحت اپنے حقوق اور ذمہ داریوں میں سے کسی کو منتقل یا تفویض کرنے کے حقدار نہیں ہیں۔

صارف اس بات سے اتفاق کرے گا کہ MMBLکو سیٹ آف اور لین کرنے کا مکمل اختیار ہے، چاہے وہ کوئی بھی لین ہو یا چارجز، موجودہ حالات میں یا مستقبل میں، اس کے اپنے نام پر اپنے دوسرے اکاؤنٹ میں جمع کی گئی رقم خواہ یہ مشترکہ اکاؤنٹ ہو یا نہ ہو، اکاؤنٹ اور سروسز سے پیدا ہونے والی تمام بقایا ذمہ داریوں کی حد تک جن میں صارف کے ذریعے توسیع کی جاتی ہیں۔

صارف MMBLاور اس کے ملحقہ اداروں کو کسی بھی قسم کے نقصان (1) صارف کی ہدایات کے نتیجے میں MMBL اور اس کے ملحقہ اداروں کو اخراجات کے سلسلے میں ہونے والے تمام نقصانات اور (2) MMBLیا اس سے منسلک اداروں کے صارف ملازمین، صارف کی ہدایات کی روشنی میں، MMBLاور اس سے منسلک اداروں کو اکاؤنٹس اور سروسز فراہم کرنے کے لیے تمام کارروائیوں ، مطالبات، claim s ، نقصانات، اخراجات، معاوضے وغیرہ کے لیے ایجنٹوں اور افسران کی طرف سے کی گئی کسی بھی کاروائی کے تحت بینک کے تمام نقصان پورے کرے گا۔

صارف کی طرف سے کی گئی کسی بھی غلط ٹرانزیکشن کی صورت میں، MMBLیا اس سے منسلک اداروں کی طرف سے کارروائی یا قانونی چارہ جوئی کی صورت میں، صارف MMBLاور اس کے ملحقہ اداروں کو ہرجانے یا معاوضہ ادا کرنے پر راضی ہو گا نہیں تو نہ بینک اور نہ ہی اس کے ملحقہ ادارے ایسی کوئی کارروائی کریں گے۔

اگر ایجنٹ سروسز فراہم کرنے میں غلطی کرتا ہے، تو صارف بالکل بھی ذمہ دار نہیں ہوگا، بشرطیکہ صارف بینک کی طرف سے مقرر کردہ تمام طریقہ کار اور بینک کی تحقیقات اور تنازعات پر عمل کرے۔ MMBL، اس کے ملازمین، ڈائریکٹرز، اس کے نمائندے، اور اس کے ملحقہ ادارے کسی نقصان کے ذمہ دار نہیں ہوں گے اگر صارف ان تمام شرائط و ضوابط کی تعمیل نہیں کرتا ہے۔ مثال کے طور پر کسٹمر کا MPIN بھول جانا، اس کا غلط استعمال کرنا، اس میں فراڈ کرنا، ایسی صورت میں تمام تر ذمہ داری صارف پر عائدہوگی۔

اگر صارف محسوس کرتا ہے کہ MMBLبراہ راست یا بالواسطہ طور پر اپنی ذمہ داریاں نبھا رہا ہے، یا منافع کم ہو رہا ہے، تو صارف کی شکایات پر غور کیا جائے گا۔

بینک صارف کے اکاؤنٹ تک رسائی کے کسی بھی نقصان، اور کسی بھی وجہ سے، غفلت یا ردوبدل کا ذمہ دار صارف خود ہوگا اور اس بات کو یقینی بنائے گا کہ ایسے نقصان کی صورت میں بینک کو معاوضہ یا ہر چیز کی ادائیگی کے لیے براہ راست صارف اس کاذمہ دار ہوگا۔

مندرجہ بالا صورت حال میں، اگر رینیول مستقل نہ ہوتوصارف MMBLاور اس سے ملحقہ اداروں کو مذکورہ بالا نقصان یا اخراجات کی تلافی کے لیے طے شدہ رقم ادا کرے گا،

صارف تسلیم کرتا ہے اور اس سے اتفاق کرتا ہے کہ سروسز کو صارف کے موبائل پر MMBLکے فراہم کردہ کسی بھی سافٹ ویئر کے ساتھ ساتھ دیگر متعلقہ الیکٹرانک سروسز کے ساتھ ڈاؤن لوڈ کیا جا سکتا ہے۔ اکاؤنٹس تک رسائی کے لیے درکار سافٹ ویئر MMBLاور اس کے ملحقہ اداروں کی ملکیت ہے، اور ان کے پاس اس پر مکمل ملکیت کے حقوق ہیں۔ کوئی ترمیم، ترجمہ، ڈی کمپائل یا ریورس انجینئرنگ کی کوئی کوشش نہیں کی جائے گی، اور کوئی اور سافٹ ویئر پر مبنی مصنوعات تیار نہیں کی جائیں گی۔

NextGen اکاؤنٹ کی شرائط و ضوابط

MMBLکے ساتھ یہ نابالغ اکاؤنٹ اور اس کے اکاؤنٹ ہولڈر کو، یہاں “مائنر” کہا جائے گا (12 سے 17 سال اور 10 ماہ کی عمر کے اندر)، اپنے والد، والدہ یا سرپرست کی نگرانی میں اکاؤنٹ کھولنے کی اجازت دینے والے کو یہاں “گارڈین” کہا جاتا ہے۔

  1. NextGen اکاؤنٹ نابالغ کے نام پر ایک انفرادی اکاؤنٹ ہوگا اور وہ خود ہی اکاؤنٹ میں جمع کی گئی رقم کا فائدہ اٹھانے والا ہوگا
  2. سر پرست اسٹیٹ بینک کے ضوابط کے مطابق “اپنے کسٹمر کو جانیں” کی تفصیلات فراہم کرنے پر اتفاق کریں گے
  3. سرپرست سمجھتا ہے کہ نابالغ کی درخواست پر NextGen اکاؤنٹ کو بند نہیں کیا جا سکتا جب تک کہ بچہ 18 سال کی عمر کو نہ پہنچ جائے جب تک کہ بچہ کسی غیر ملک میں منتقل نہ ہو جائے جس کا دستاویزی ثبوت بینک میں جمع کرایا جائے گا یا کسی عدالت کے کہنے پر یا MMBLکو پیشگی اطلاع کے بغیر مذکورہ اکاؤنٹ سے ٹرانزیکشنز کو بند کرنے، منجمد کرنے یا معطل کرنے کا انتظامی حکم، کسی بھی ڈیوٹی بینک کی خلاف ورزی کے ذمہ دار ہونے کے بغیر اس کا واجب الادا ہو سکتا ہے۔
  4. اگر کسی بھی وقت، یہاں کی کوئی شق کسی بھی لحاظ سے غیر قانونی، ناجائز یا ناقابل نفاذ ہو جائےتو بقیہ دفعات کی قانونی حیثیت، موزونیت یا ان کا نفاذ اس سے متاثر یا خراب نہیں ہوگا۔
  5. یہ شرائط و ضوابط پاکستان کے قوانین کے مطابق بنائی جائیں گی اور ان کی تشکیل کی جائے گی اور پاکستان کی عدالتوں کے غیر خصوصی دائرہ اختیار میں جمع کر دی جائیں گی۔
  6. نابالغ کے بالغ ہونے پر، نابالغ کو MMBLکی برانچ اور/یا ریٹیل نیٹ ورک پر جا کر MMBLکے ساتھ معیاری موبائل اکاؤنٹ (L0 یا L1) کھولنے کی ضرورت ہوگی تاکہ اس کا بیلنس/ نابالغ اکاؤنٹ میں جمع ہوسکےیامنتقل کیا جا سکے. MMBLکو نابالغ کے اکثریت کی عمر کو پہنچنے پر نابالغ اکاؤنٹ کو بلاک/منجمد کرنے کا حق حاصل ہوگا۔ نابالغ کو درست CNICاور بائیو میٹرک تصدیق حاصل کرنے کی ضرورت ہوگی اور وہ MMBLکو تمام ضروری دستاویزات بھی فراہم کرے گا جس میں MMBLکے ساتھ معیاری موبائل اکاؤنٹ کھولنے کے سلسلے میں KYC کی ضرورت بھی شامل ہے۔
  7. ایک نابالغ اکاؤنٹ ہولڈر کی موت کی صورت میں، اکاؤنٹ اور/یا JazzCash NextGen اکاؤنٹ، جو بھی ہو، اس کی متوفی اکاؤنٹ کے طور پر درجہ بندی کی جائے گا اور اکاؤنٹ کی کارروائیاں معطل کر دی جائیں گی۔ اس میں موجود کریڈٹ بیلنس متوفی نابالغ اکاؤنٹ ہولڈر کے قانونی ورثاء کو واجب الادا جاری کردہ جانشینی کے سرٹیفکیٹ کے مطابق ادا کیا جائے گا۔
  8. JazzCash NextGen اکاؤنٹ کے سرپرست کی موت کی صورت میں، اگر نابالغ بالغ ہونے کی عمر کو نہیں پہنچتا تو اکاؤنٹ کا آپریشن اس وقت تک معطل رہے گا جب تک کہ نابالغ بالغ ہونے کی عمر تک نہ پہنچ جائے یا عدالت اس طرح کے آپریشن کے لیے کسی سرپرست کا تقرر نہ کرے۔ ایسے بینک اکاؤنٹ کو چلانے کے لیے سرپرست کی تقرری کے عدالتی حکم کی تصدیق شدہ کاپی کے مطابق اگر نابالغ بالغ ہونے کی عمر کو پہنچ گیا ہے، تو اکاؤنٹ شرائط و ضوابط کی شق 6 کے تابع ہوگا۔
  9. i. JazzCash NextGen کے ذریعے کیش وِدڈرال یا پوائنٹ آف سیل ٹرانزیکشنز انہی لمٹس کے ساتھ مشروط ہوں گی جو کسی بھی معیاری L0 یا L1 اکاؤنٹ کو تفویض کی گئی ہیں، اس اکاؤنٹ کی حیثیت کے لحاظ سےبینک وقتاً فوقتاً اکاؤنٹ کی آپریشنل لمٹ پر نظر ثانی کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔
  10. اکاؤنٹ ہولڈرز ڈیجیٹل چینلز کے علاوہ USSD، موبائل ایپ یا ریٹیلرز کے ذریعے فی الحال دستیاب شدہ سروسزحاصل کرنے کے لیے JazzCash سروسز استعمال کر سکتے ہیں۔ بینک اپنی صوابدید پر پیشگی اطلاع کے بغیر کسی بھی سروس کو محدود کرنے، اکاؤنٹ کی لمٹس کو تبدیل کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔
  11. JazzCash NextGen اکاؤنٹ صرف 12 اور 17 سال اور 10 ماہ کے درمیان کے نابالغوں کے لیے کھولا جا سکتا ہے، اس عمر کی لمٹ کو بینک کسی بھی وقت تبدیل کر سکتا ہے۔
  12. سرپرست تسلیم کرتا ہے کہ وہ اپنے CNICکے خلاف درج ہونے والے NextGen اکاؤنٹ (اکاؤنٹس) کا مکمل طور پر ذمہ دار ہے اور یہ کہ نابالغ کے اکاؤنٹ سے کسی بھی دھوکہ دہی یا مبہم سرگرمی کی صورت میں، اسے ذمہ دار ٹھہرایا جائے گا۔
  13. میں اس کی پابندی کرنے کا عہد کرتا ہوں کہ بینک کسی بھی وقت اور کسی بھی طریقے سے جو بینک ضروری سمجھے یا بغیر کسی اطلاع کے یا عوام کو شامل کئے بغیر بینک ان قواعد میں ترمیم کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔

عہد نامہ

میں آپ کو یقین دلاتا ہوں کہ بینک کی پالیسی کے مطابق میں ٹیلی فون، فیکس اور دیگر الیکٹرانک ذرائع سے اپنے اکاؤنٹ اور سروسز کے لیے زبانی ہدایات کی سہولت استعمال کر سکتا ہوں۔ میں غیر مشروط طور پر اس بات سے بھی اتفاق کرتا ہوں کہ میں کسی بھی ہدایات کی درستگی اور بینک کے اکاؤنٹ اور سروسز کے نفاذ پر بینک سے مکمل اتفاق کروں گا۔

میں غیر مشروط طور پر اس بات کی بھی توثیق کرتا ہوں کہ میں اپنے اکاؤنٹ اور سروسز یا اپنے CNICپر رجسٹرڈ NextGen اکاؤنٹ (اکاؤنٹس) تک، کسی فریق ثالث یا کسی دھوکہ دہی کو رسائی نہیں دوں گا اورغیر قانونی کارروائی کی صورت میں بینک سے claim کروں گا۔ میں اس بات کی بھی تصدیق کرتا ہوں کہ میری طرف سے MMBL کو دی گئی ہدایات، یا کوئی تنازعہ یا کسی بھی قسم کی کارروائی یا دھوکہ دہی کا عدالتی کارروائی میں استعمال کیا جا سکتا ہے اور میں آپ کو یہ بھی یقین دلاتا ہوں کہ میں کسی بھی ذمہ داری، ہرجانے، غلط کام، کارروائی،اور claim کا ذمہ دار نہیں ٹھہروں گا۔ میرے ذریعے اخراجات، ذمہ داریاں بینک کو میری طرف سے موصول ہونے والی کسی بھی ہدایت کو نظر انداز کرنے یا معطل کرنے کا اختیار حاصل ہے اور اکاؤنٹ اور سروسز کے نتیجے میں بینک کو اپنے اخراجات، چارجز یا واجبات کے ساتھ دیگر رقموں کے ساتھ براہ راست میرے اکاؤنٹ سے کٹوتی کرنے کا اختیار حاصل ہے۔

میں مزید تصدیق کرتا ہوں کہ ایسی ہدایات اور سروسز کی فراہمی بینک کی داخلی پالیسیوں کے مطابق ہوگی جن میں بینک وقتاً فوقتاً اپنے طور پر اور/یا قابل اطلاق قوانین/ضابطوں کے مطابق ترمیم کرسکتا ہے۔

میں آپ کو یہ بھی یقین دلاتا ہوں کہ میں اکاؤنٹ اور سروسز کی فراہمی کے لیے قابل اطلاق شرائط و ضوابط کی مکمل تعمیل کروں گا۔ میں ہی لائبیلٹی کا ذمہ دار ہوں گا اور ایسی صورت میں میں بینک کو مکمل یا ہرقسم کی ادائیگی کا پابند ہوں گا۔ میں آپ کو یہ بھی یقین دلاتا ہوں کہ فارم میں موجود میرا تمام ڈیٹا بالکل درست ہے اور ایسی کوئی بھی معلومات نہیں چھپائی گئی ہیں جو میرے اور MMBLکے درمیان اکاؤنٹ کی سہولیات اور سروسز کو بڑھانے کے مستقبل کے فیصلے کو متاثر کر سکتی ہوں۔

اس معاہدے کا مقصد اور اس میں استعمال ہونے والی اصطلاحات “اکاؤنٹ” اور “سروسز” وہ بینکنگ سروسز اور پروڈکٹس ہیں جو MMBLموبائل فون کے ذریعے وقتاً فوقتاً پیش کرتا ہے۔ یہ معاہدہ ہمارے اُس معاہدے کا ایک اہم حصہ ہے جس میں وقتاً فوقتاً ترمیم کی جا سکتی ہے۔

میں سمجھتا ہوں کہ میں نے جو معلومات فراہم کی ہیں وہ ان شرائط و ضوابط کی مکمل تعمیل کرتی ہے جو MMBLاور اکاؤنٹ ہولڈر کے درمیان اچھے تعلقات کے لیے ضروری ہیں اور یہ طے کرتی ہے کہ MMBLمیری فراہم کردہ معلومات کو کسی نہ کسی طرح استعمال اور شیئر کرے گا۔

میں تسلیم کرتا ہوں کہ اکاؤنٹ ہولڈر اور کسی بھی نشان زد اکاؤنٹ کے بارے میں معلومات ملک کے ٹیکس حکام کو فراہم کی جا سکتی ہیں۔ اگر اکاؤنٹ ہولڈر کسی دوسرے ملک کا ٹیکس دہندہ ہے اور اس ملک کے ساتھ بین الحکومتی معاہدہ ہے تو ملک کے ٹیکنالوجی حکام کو بھی معلومات فراہم کی جا سکتی ہیں۔

ایک نابالغ MPIN کیسے سیٹ کرتا ہے؟

دوسرے اکاؤنٹس کی طرح (USSD یا ایپ کے ذریعے)۔

نابالغ اکاؤنٹ کی ٹرانزیکشن لمٹس کیا ہیں؟

ٹرانزیکشن لمٹس L1 اکاؤنٹ جیسی ہیں۔

1 سرپرست کتنے نابالغ اکاؤنٹس کھول سکتا ہے؟

صرف 02۔

کیا سرپرست کے لیے JazzCash اکاؤنٹ ہونا ضروری ہے؟

جی ہاں. اگر سرپرست کے پاس پہلے سے کوئی اکاؤنٹ نہیں ہے تو سسٹم سرپرست کو JazzCash اکاؤنٹ کھولنے کا کہے گا

کیا ایک سے زیادہ موبائل نمبر رکھنے والے ایک CNICپر ہر موبائل نمبر کے ساتھ نابالغ اکاؤنٹس ٹیگ کر سکتے ہیں؟

نمبر سسٹم سرپرست کے CNICکے خلاف اکاؤنٹ چیک کرے گا۔ 1 سرپرست CNICکے خلاف صرف 2 نابالغ اکاؤنٹس بنائے جا سکتے ہیں۔

جب نابالغ 18 سال کا ہو جاتا ہے تو کیا ہوتا ہے؟

نابالغ کو ہر ہفتے SMS آتا ہے کہ اس کا اکاؤنٹ بلاک کر دیا جائے گا۔ بالغ ہونے کے بعد، نابالغ اپنی CNICتفصیلات کے ساتھ بائیو میٹرک تصدیق کے لیے کسی بھی JazzCash ریٹیلر کے پاس جائے گا۔

نابالغ اکاؤنٹ کو رجسٹر کرنے کے لیے کن تفصیلات کی ضرورت ہوتی ہے؟

سرپرست کا CNICاور JazzCash اکاؤنٹ نمبر، نابالغ کا CNIC/B-فارم نمبر اور جاری کرنے کی تاریخ اور سرپرست کی بائیو میٹرک تصدیق

میرا MSISDN ایک نابالغ اکاؤنٹ کھولنے کے لیے پہلے ہی استعمال ہو چکا ہے، کیا میں اب بھی نیا JazzCash اکاؤنٹ کھول سکتا ہوں؟

نابالغوں کے لیے، 1 MSISDN پر صرف 1 اکاؤنٹ کھولا جا سکتا ہے۔ ایک سرپرست اپنے نام پر 1 معیاری JazzCash اکاؤنٹ کے ساتھ 2 نابالغ اکاؤنٹس رجسٹر کر سکتا ہے۔

نابالغ اکاؤنٹ کھولنے کے لیے عمر کی لمٹ کیا ہے؟

12 سے 17 سال 10 ماہ۔

سرپرست کی کامیاب بائیو میٹرک تصدیق کے بعد نابالغ اکاؤنٹ کو رجسٹر کرنے میں کتنا وقت لگے گا؟

اکاؤنٹ فوری طور پر رجسٹر ہو جائے گا۔

اگر سرپرست JazzCash اکاؤنٹ ہولڈر نہیں ہے، تو کیا وہ اب بھی نابالغ اکاؤنٹ کھولنے اور اس اکاؤنٹ کا سرپرست بننے کی درخواست کر سکتا ہے؟

نہیں، سرپرست کے پاس JazzCash اکاؤنٹ ہونا چاہیے۔ سرپرست کا JazzCash اکاؤنٹ ایک نابالغ اکاؤنٹ کو رجسٹر کرنے پر کھولا جا سکتا ہے۔

کیا عام اکاؤنٹس سے نابالغ اکاؤنٹ کے استعمال کی فیس میں کوئی فرق ہے؟

نہیں.

نابالغ اکاؤنٹ پر کون سی سروسز استعمال کی جا سکتی ہیں؟

ڈیجیٹل قرضے کے علاوہ سب۔

اگر سرپرست کے پاس L0 اکاؤنٹ ہے، تو کیا وہ ایک نابالغ اکاؤنٹ کو رجسٹر کرنے کی درخواست کر سکتا ہے؟

جب صارف ایک نابالغ اکاؤنٹ کو رجسٹر کرنے کے لیے بائیو میٹرک کرتا ہے تو سرپرست کا اکاؤنٹ خود بخود L1 اکاؤنٹ میں اپ گریڈ ہو جائے گا

اگر سرپرست کااکاؤنٹ غیر فعال ہے، کیا وہ پھر بھی ایک نابالغ اکاؤنٹ کو رجسٹر کرنے کی درخواست کر سکتا ہے؟

سرپرست کا اکاؤنٹ خود بخود غیر فعال حالت سے فعال ہو جائے گا جب وہ ایک نابالغ اکاؤنٹ کو رجسٹر کرنے کے لیے بائیو میٹرک تصدیق کرے گا۔

اگر سرپرست کے اکاؤنٹ کو بلاک/سسپنڈ کیا جاتا ہے تو نابالغ اکاؤنٹ کا کیا ہوگا؟

نابالغ اکاؤنٹ سرپرست کے اکاؤنٹ سےمبرا ہے۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ سرپرست کے اکاؤنٹ کے ساتھ کیا ہوتا ہے، نابالغ کا اکاؤنٹ کام کرتا رہے گا۔

جب نابالغ 18 سال کی عمر کو پہنچ جائے گا تو نابالغ اکاؤنٹ کے ساتھ کیا ہوگا؟

جب نابالغ 18 سال کا ہو جائے گا تو نابالغ اکاؤنٹ کو بلاک کر دیا جائے گا۔ نابالغ کو کسی بھی JazzCash ریٹیلر کے پاس جانا پڑے گا تاکہ وہ اپنے اکاؤنٹ کو نابالغ سے معیاری JazzCash اکاؤنٹ میں منتقل کر سکے۔

نابالغ اکاؤنٹ کو بالغ (معیاری JazzCash اکاؤنٹ) میں منتقل کرنے کا طریقہ کار کیا ہے؟

نابالغ کسی بھی JazzCash ریٹیلر سے مل سکتا ہے اور اپنے اکاؤنٹ کو منتقل کرنے کے لیے اپنا CNIC، موبائل نمبر اور بائیو میٹرک تصدیق فراہم کر سکتا ہے۔ سرپرست کا نابالغ کے ساتھ ہونا ضروری نہیں ہے۔

کیا MSISDN کو نا بالغ اکاؤنٹ میں تبدیل کیا جا سکتا ہے؟

جی ہاں. سرپرست کی مدد سے۔