شرائط و ضوابط

موبائل اکاؤنٹ کے لیے ایم ایم بی ایل کی شرائط و ضوابط

شرائط و ضوابط (ـ “شرائط”) کے تناظر میں لفظ “بینک” یا “MMBL” کا استعمال Mobilink Microfinance Bank Ltd کے حوالے کے طور پر کیا جائے گا۔

درج ذیل شرائط برانچ لیس بینکنگ اکاؤنٹ ہولڈر (“کسٹمر”) اور MMBL کے درمیان برانچ لیس بینکنگ اکاؤنٹ (“اکاؤنٹ”) کھولنے اور چلانے کے لیے معاہدے کی تشکیل کرتی ہیں۔ برانچ لیس بینکنگ سروسز (“سروسز”) کسی بھی چینل کے ذریعے بشمول MMBL کی برانچز اور/یا موبائل فون اور/یا انٹرنیٹ اور/یا ATM اور/یا پاکستان بھر میں MMBL کی طرف سے مقرر کردہ ایجنٹس حاصل کی جا سکتی ہیں بلکہ یہ ان تک ہی محدود نہیں ہیں ۔

صارف کسی بھی شخص کو رقم بھیجنے کے لیے ٹرانزیکشن کرتے وقت بینک کو درست معلومات اور ہدایات فراہم کرنے کا پابند ہے اور کسی بھی طرح جان بوجھ کر اور/یا غیر ارادی طور پر غلط معلومات اور/یا کسی بھی نوعیت کی غلطی ہونے کی صورت میں وہ اس کا خود ذمے دار ہو گا۔ اکاؤنٹ اس استثنا کے ساتھ ایک کرنٹ اکاؤنٹ کے طور پر کام کرے گا کہا س اکاؤنٹ تک مذکورہ چینلز میں سے کسی تک بھی رسائی حاصل کی جا سکتی ہے۔

بینک پالیسی کے مطابق، اوور ڈرافٹ/کریڈٹ لمٹس منظور ہونے تک صارف کو کسی قسم کی اوور ڈرافٹ/کریڈٹ کی سہولت کی اجازت نہیں ہے۔

اکاؤنٹ یا سروسز تک رسائی حاصل کرنے کے لیے، صارف کا GSM موبائل صارف ہونا چاہیے اور کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ پر دیے گئے نام کے ساتھ رجسٹرڈ ہونا چاہیے۔ MMBL اپنی صوابدید پر وقتاً فوقتاً ایک جیسی ڈیوائسز، موبائل آپریٹر اور سافٹ ویئر کو ہدایات فراہم کرے گا۔

برانچ لیس بینکنگ اکاؤنٹ کی موجودہ لمٹس درج ذیل ہیں:

اکاؤنٹ لیول یومیہ کریڈٹ یومیہ ڈیبٹ ماہانہ کریڈٹ اور ڈیبٹ سالانہ کریڈٹ اور ڈیبٹ زیادہ سے زیادہ بیلنس
لیول 0 25,000 25,000 50,000 200,000 200,000
لیول 1 50,000 50,000 200,000 1,200,000 1,200,000
لیول 2 400,000 50,000 500,000 6,000,000 1,500,000

مذکورہ بالا حدود کو دی گئی سطح کے خلاف بڑھایا جا سکتا ہے۔ آپ کال سنٹر پر کال کر سکتے ہیں تاکہ مصنوعات اور حدود کی تازہ ترین معلومات جان سکیں۔

الیکٹرونک فنڈز کی منتقلی EFT

سروسزحاصل کرنے کے لیے، صارف کو موبائل کمیونیکیشن کے لیے ایک گلوبل سسٹم GSM موبائل صارف ہونا چاہیے اور کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ پر دیے گئے نام کے ساتھ رجسٹرڈ ہونا چاہیے۔

EFT سروسزکی موجودہ لمٹس درج ذیل ہیں:

اکاؤنٹ لیول یومیہ ڈیبٹ ماہانہ ڈیبٹ سالانہ ڈیبٹ
لیول 0 25,000 40,000 200,000
لیول 1 50,000 80,000 800,000
لیول 2 50,000 500,000 6,000,000

* اوپر بیان کردہ لمٹس والیٹ کے لیول پر لاگو ہوتی ہیں قطع نظر اس کے کہ صارف کی جانب سے رقوم کی منتقلی کے لیے کون ساچینل استعمال کیا جارہاہے۔

صارف کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ استعمال میں آنے والے ٹیلی فون اور موبائل آپریٹرز اس اکاؤنٹ کو کھولنے اور سروسز جاری رکھنے کے لیے درکار معیار پر پورا اترتے ہیں۔

MMBL بغیر کسی وجہ اور/یا نوٹس کے کسی بھی وقت سروسز کی فراہمی کو ختم کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔

اکاؤنٹ کھولنے کے لیےصارف کی مناسب شناخت / KYC کی ضرورت ہوگی، جس کا انحصار بینک کی پالیسی، اس کے طریقۂ کار اور ریگولیٹری اتھارٹی کے رہنما اصولوں پر ہوگا۔

ہر اکاؤنٹ کا ایک مخصوص اکاؤنٹ نمبر ہوگا، جو صارف کا موبائل نمبر ہوگا، اکاؤنٹ اور سروسزکے حوالے سے بینک سے رابطہ کرتے وقت اس اکاؤنٹ نمبر کا حوالہ دینا ضروری ہوگا۔

صارف غیر مشروط طور پر اس بات کو یقینی بنائے گا کہ وہ اپنا موبائل پرسنل آئیڈینٹی فکیشن نمبر (MPIN) اور فراہم کردہ دیگر تمام معلومات کو خفیہ رکھے اور کسی بھی غیر مجاز شخص کو اپنے موبائل فون یا MPIN تک رسائی بالکل نہیں دے۔

صارف کے MPIN اور/یا موبائل فون اور/یا سبسکرائبر شناختی ماڈل SIMمیں دھوکہ دہی کی وجہ سے صارف کو ہونے والے کسی بھی قسم کے نقصان کی صورت میں MMBL کو ذمے دار یا قصوروار نہیں ٹھہرایا جائے گا۔ مزید برآں، MMBL کسی بھی اور/یا تمام ٹرانزیکشنز کو درست سمجھے گا اور اس پر عمل درآمد کرے گا، جو صارف کے موبائل فون کے ذریعے اس کے MPIN کے ساتھ کی گئی ہوں۔

صارف کی طرف سے فراہم کردہ موبائل نمبر صارف کے کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ (CNIC) پر موجود نام کے مطابق رجسٹرڈ ہونا چاہیے۔غلط/جھوٹی معلومات کی صورت میں، بینک اکاؤنٹ کو بلاک کرنے، اُسے بند کرنے یا صارف پر جرمانہ عائد کرنے کا اختیار رکھتا ہے۔

صارف اپنے اکاؤنٹ کے غیر مجاز اور غیر قانونی استعمال کو روکنے کے لیے تمام ضروری احتیاطی تدابیر اختیار کرے گا۔

صارف کا رجسٹرڈ موبائل فون یا سم خصوصی طور پر صارف استعمال کرے گا اور وہ تمام ضروری احتیاطی تدابیر اختیار کرے گا کہ اور اس بات کو یقینی بنائے گا کہ اس کا موبائل گم یا چوری یا اُس کا غلط استعمال نہ ہو۔ رجسٹرڈ فون کے گم ہونے یا چوری ہونے کی صورت میں، صارف اپنے موبائل آپریٹر کو فوری طور پر مطلع کرے گا اور اسے بلاک کرنے کی درخواست کرے گا تاکہ اس فون یا سم کے غلط استعمال کو روکا جاسکے۔ صارف MMBL کو بھی مطلع کرے گااور اگر صارف ایسا کرنے سے قاصر رہتا ہےتو MMBL کسی بھی دعوے ، چارجز، اخراجات، نقصانات (بشمول فریق ثالث کے دعوے) یا صارف کے نقصانات کا ذمے دار نہیں ہوگا۔

صارف واضح طور پر اس بات سے متفق ہو گا کہ بینک اکاؤنٹ ہولڈر کو سالانہ ااسٹیٹمنٹ بھیجنے کی ضرورت نہیں ہے، تاہم آخری 5 ٹرانزیکشنز کو دیکھنے کا آپشن صارف کے لیے بغیر کسی چارج کے بذریعہ موبائل فون دستیاب ہوگا۔

اگر صارف کو یقین ہے کہ اس کے اکاؤنٹ یا معلومات تک اس کی رضامندی کے بغیر رسائی حاصل کی گئی ہے یا اس کے MPIN کا غلط استعمال کیا گیا ہے، تو وہ فوری طور پر MMBL سے رابطہ کرے گا تاکہ اس کے اکاؤنٹ کی تصدیق کی جائے یا اُسے بلاک کیا جاسکے۔

وقتاً فوقتاً بینک کی طرف سے صارف کو اکاؤنٹس میں خصوصی ڈپازٹ، وِدڈرال، بیلنس، بل کی ادائیگی، اور ٹرانزیکشنزکی لمٹس کی اطلاع دی جاتی ہیں

کوئی بھی ڈپازٹ یا وِدڈرال کی ٹرانزیکشنز جو لمٹس سے زیادہ ہوں اسے مسترد کر دیا جائے گا۔

ایک CNIC اور موبائل نمبر پر صرف ایک معیاری اکاؤنٹ کھولا جائے گا۔ اکاؤنٹ کی لمٹس CNIC کی بنیاد پر ہوں گی نہ کہ اکاؤنٹ کی بنیاد پر۔

اکاؤنٹ میں جمع کی جانے والی کم از کم رقم اور مطلوبہ بیلنس سے بینک وقتاً فوقتاً مطلع کرے گا۔ جمع کروائی گئی رقم یا بیلنس برقرار نہ رکھنے کی صورت میں، بینک کی طرف سے مناسب سا جرمانہ عائد کیا جا سکتا ہے۔

اکاؤنٹ کے لیے MMBL کو فراہم کردہ معلومات کی درستگی کا ذمے دار صرف صارف ہے۔ MMBL کسی بھی قسم کی کوئی ذمے داری قبول نہیں کرتا چاہے وہ صارف کی طرف سے فراہم کردہ غلط معلومات کی وجہ سے ہو یا کسی اور وجہ سے۔ اگرصارف کو معلوم ہے کہ اس نے MMBL کو جو معلومات فراہم کی ہیں وہ رجسٹریشن فارم یا کمیونیکیشن کے کسی دوسرے ذرائع میں غلط طریقے سے رجسٹرڈ ہیں، تو یہ ضروری ہے کہ وہ فوری طور پر MMBL کو تحریری طور پر مطلع کرے تاکہ MMBL اپنی “مناسب کوششیں” کر سکے ۔جب بھی ممکن ہو فراہم کردہ معلومات کو درست کریں۔

آزادانہ طور پر MMBL صارف کی ہدایات کی تصدیق نہیں کرتا، یہ ہدایات اس وقت تک مؤثر ہوں گی جب تک کہ مقررہ وقت کے اندرصارف سے مزید ہدایات وصول نہ ہوں۔ MMBL کسی بھی ہدایت کی تعمیل کرنے یا ان سے اجتناب کرنے میں ناکامی کا ذمے دار نہیں ہوگا۔

صارف کی طرف سے دی گئیں ہدایات صرف اکاؤنٹ کے مجوزہ طریقۂ کار کے تحت صارف کی تصدیق کے بعد مؤثر ہوں گی۔

صارف کی ہدایات پر مبنی تمام MMBL ریکارڈز بشمول ٹرانزیکشن کا وقت، سروس کا استعمال کرتے ہوئے رقم کی منتقلی کی درخواست، اور اکاؤنٹ کا استعمال ریکارڈ کیے جاتے ہیں۔ ریکارڈ شدہ مواد ٹرانزیکشن کا ایک ٹھوس لنک ہے جوبشمول گاہک کی ہدایات اس کی درستگی کے تعین کا ثبوت ہے۔

جب کوئی صارف اپنی ادائیگی کی ہدایات جاری کرتا ہے، تو یہ فوری طور پر MMBL کو وصول ہو جاتی ہیں، اس صورت میں ٹرانزیکشن کو حتمی تصور کیا جائے گا اور صارف کوئی اعتراض نہیں کر سکتا اگر ٹرانزیکشن کی ہدایات وصول ہونے کے بعد، انھیں تبدیل کیا جائے یا ان میں ردو بدل کیا جائے اور جب MMBL مناسب سمجھےصارف کی ہدایات پر وضاحت طلب کر سکتا ہے ۔

اگر MMBL کومعلوم ہو جائے کہ صارف کی طرف سے دی گئیں ہدایات بالواسطہ یا بلاواسطہ کسی نقصان کا باعث بن سکتی ہیں یا اکاؤنٹ کو چلانے سے پہلے اسے معاوضے کی ضرورت پڑ سکتی ہے تو MMBL بغیر کوئی وجہ بتائے صارف کی ہدایات پر عمل کرنے سے انکار کر سکتا ہے۔ اس سلسلے میں، یہ صارف کی کسی قسم کی ہدایات پر عمل کرنے یا ان کا پابند نہیں ہے اور اسے مناسب عمل کے ذریعے تمام کارروائیوں کو معطل کرنے کا پورا حق حاصل ہے۔

صارف مکمل طور پر اس بات پہ متفق ہوتا ہے کہ وہ اکاؤنٹ یا سروسز کو غیر قانونی یا ناجائز مقاصد کے لیے استعمال نہیں کرے گا اور اکاؤنٹ استعمال کرنے کے لیے تمام قابلِ اطلاق قوانین اور ضوابط کی پابندی کرے گا، صارف کو کچھ ہدایات کی یقین دہانی کروائی جاتی ہے کہ:

اُس کے پاس اپنے اکاؤنٹس اور سروسز تک رسائی حاصل کرنے اور اس کے ذریعے خریدی گئیں اشیا تک رسائی کا حق محفوظ ہے۔

وہ MMBL کے اکاؤنٹ کو برقرار رکھنے، سروسزکے معیار کو بہتر بنانے اور MMBL کے ذریعے کیے گئے معاہدے کے تحت مکمل رہنمائی کرنے کے لیے درکار معلومات فراہم کرے گا۔

صارف اس بات کو بھی یقینی بنائے گا کہ وہ کسی بھی وقت، کسی بھی شخص کو، MMBL کے پاس موجود اکاؤنٹ کی تفصیلات، بشمول پاس ورڈ، کارڈ نمبر اور MMBL کی طرف سے وقتاً فوقتاً فراہم کردہ MPIN کسی کو نہیں بتائے گا۔

اکاؤنٹ کے ذریعے کسی بھی غیر قانونی فنڈز ٹرانسفر اور منی لانڈرنگ کی ذمے داری مکمل طور پر صارف برداشت کرے گا۔

اکاؤنٹ اور سروسزسے متعلق صارف (جن کے لیے MMBL ذمے دار نہیں ہے) کی طرف سے دیے گئے خدشات، فرائض اور ذمے داریاں درج ذیل ہیں:

اگر کسی فریق ثالث کو صارف کے اکاؤنٹ تک رسائی حاصل ہے، یا اکاؤنٹ کی معلومات تک رسائی حاصل ہے، تو وہ فریق ثالث نہ صرف صارف کے اکاؤنٹ سے رقوم منتقل کر سکتا ہے بلکہ صارف کی ہدایات بھی جاری کر سکتا ہے۔ان خطرات کو کم کرنے کے لیے، صارف کو یقینی بنانا چاہیے کہ وہ MPIN پر لاگو شرائط و ضوابط کی مکمل تعمیل کرتاہے ۔

الیکٹرونک میڈیا کے ذریعے دھوکہ دہی، غبن، ہیکنگ وغیرہ جیسے واقعات دن بدن بڑھ رہے ہیں جو بینک کودی گئیں ادائیگی ہدایات کو متاثر کر سکتے ہیں۔ MMBL اس کو روکنے اور صارفین کی حفاظت کو یقینی بنانے کی کوشش کر رہا ہے۔ لیکن ہیکنگ اور فراڈ کو روکنے کی مکمل ضمانت نہیں دی جا سکتی۔ کسی بھی قسم کی جعلی ٹرانزیکشن یا MPIN کی چوری اور کسی اور کے اکاؤنٹ تک رسائی کی صورت میں، ذمے داری صارف پر عائد ہوتی ہے۔ اور MMBL اس سلسلے میں (بالواسطہ یا بلاواسطہ) ذمے دار نہیں ہوگا۔

موبائل آپریٹرز، MMBL یا اس کے ذیلی اداروں یا دیگر منسلک اداروں کے ٹیلی کمیونیکیشن نیٹ ورک سے متعلق مسائل بشمول موسمیاتی تبدیلی، ناگہانی آفات ، قانونی یا ریگولیٹری قوانین، ٹیلی کمیونیکیشن نیٹ ورک میں خرابیاں یا دیگر مسائل جو MMBL کے کنٹرول سے باہر ہیں۔

یہ اکاؤنٹ کسی بھی وائرس، فراڈ پر مبنی کوڈ، پروگرام یا میکرو سے متاثر ہو سکتا ہے ۔

مذکورہ بالا مسائل کے تحت صارف کی ہدایات کے مطابق متعلقہ افراد کو رقوم کی منتقلی یا ادائیگی کے سلسلے میں دیگر ٹرانزیکشنز میں خلل پڑ سکتا ہے اور درخواست کے باوجود ٹرانزیکشنز مکمل نہیں ہو سکتی تو بینک کو کبھی بھی ذمے دار نہیں ٹھہرائیں گے۔

MMBL یا اس کے ملحقہ ادارے فوری طور پر صارف کی ہدایات پر عمل کرنے کی کوشش کریں گے لیکن آپریشنل سسٹم میں کسی تاخیر کے ذمے دار نہیں ہوں گے۔

بینک نیک نیتی اور ایمانداری سے سروسز فراہم کرنے کی کوشش کرتا ہے لیکن ہونے والے کسی بھی نقصان چاہے نقصان براہِ راست، بالواسطہ یا حادثاتی ہو بینک اس کا ذمے دار نہیں ہوگا، قطع نظر اس کے کہ دعویٰ آمدنی کے نقصان، کاروبار میں خلل یا کسی اور حوالے سے کیا گیا ہو۔

آپ کے اکاؤنٹ کا غیر قانونی یا غلط استعمال صارف کو MMBL کے ذریعے طے کردہ مالی معاوضے کی ادائیگی کا ذمے دار بنا دے گا ۔ اس کے نتیجے میں اکاؤنٹ کو جزوی یا مستقل طور پر معطل کیا جا سکتا ہے۔ ریگولیٹری اتھارٹی کی طرف سے عائد کردہ کسی بھی جرمانے کا اطلاق صارف کے اکاؤنٹ کے استعمال پر ہوگا۔

MMBL کسی بھی حالت میں صارف کو بھیجے گئے ای اسٹیٹمنٹس اور الرٹس میں تاخیر کا ذمے دار نہیں ہوگا اور نہ ہی اسٹیٹمنٹس اور الرٹس میں موجود معلومات میں کسی خامی کا ذمے دار ہوگا، اور اسے واضح طور پر یہ سمجھ لینا چاہیے کہ بینک صارف کواسٹیٹمنٹ اسی وقت فراہم کیا جائے گا جب وہ تحریری طور پراس کے لیے درخواست کرے گا۔

MMBL کو کسٹمر اکاؤنٹس اور سروسز کے ذریعے بینکنگ اور دیگر ٹرانزیکشنز کے لیے اس کے اکاؤنٹس تک غیر مشروط رسائی کی اجازت دیتا ہے اور MMBL کو اپنی صوابدید پر اور بغیر اطلاع کے ایک یا تمام اکاؤنٹس کو ضم کرنے کا حق دیتا ہے۔بینک صارف کی واجب الادا رقم کا بھی تعین کر سکتا ہے۔

کوئی بھی اور تمام برانچ لیس بینکنگ پروڈکٹس ملحقہ اداروں کے ذریعے فراہم کی جاتی ہیں اور بینک صرف ادائیگی کے سہولت کار کے طور پر کام کرتا ہے۔ یہ رقم اکاؤنٹ میں خریداری کی رقم ہے جس میں لگائے گئے چارجز بھی شامل ہیں۔اکاؤنٹ سے ڈیبٹ کیا جائے گا اور خریداری کی رقم کے ساتھ اکاؤنٹ میں جمع کر دیا جائے گا۔

MMBL قانونی قواعد و ضوابط کے مطابق صارف کے ذریعے بھیجے گئے ادائیگی کے پیغامات، اور دیگر معلومات یاکمیونیکیشن کی کارروائی میں ملوث ہو سکتا ہے۔ ٹرانزیکشن کے عمل کی تفتیش یا اس میں رکاوٹ بن سکتا ہے۔

بینک اپنی صوابدید پر یہ حق محفوظ رکھتا ہے کہ جہاں وہ بینکنگ کاروبار کے لیے تمام فنڈز استعمال کرنا مناسب سمجھےوہ جمع شدہ رقم کو سرمایہ کاری کے لیے استعمال کرے۔

صارف اکاؤنٹ اور سروسز(جس کے بارے میں اسے مطلع کیا جائے گا) کے استعمال کے لیے وقتاً فوقتاً MMBL کو ادائیگی کرنے کا پابند ہو گا۔

برانچ لیس بینکنگ کے رہنما اصولوں کے مطابق بینک چارجز کے شیڈول میں وقتاً فوقتاً تبدیلیاں کر سکتا ہے اور صارفین کو اس کے بارے میں واضح طور پر آگاہ کیا جائے گا۔

اگر MNP (موبائل نمبر پورٹیبلٹی) موبائل نمبر رکھنے والے صارفین کے ساتھ سروس کا مسئلہ ہے تو بینک اس کا ذمے دار نہیں ہے۔

صارف MMBL کو یہ اختیار دیتا ہے کہ وہ اپنے اکاؤنٹ سے سروس چارجز خود کٹوا لے یا بینک سروس چارجز ادا کرنے میں ناکامی کی صورت میں صارف کو کوئی بھی بل بھیجے جسے وہ مقررہ مدت کے اندر ادا کرنے کا پابند ہے۔ اس کے پاس کٹوتی کرنے کا اختیار ہے، جیسے مارک اپ یا سود، اگر کوئی ہے، اور MMBL کی لائبیلٹی کے بغیر آپ کے اکاؤنٹ سے رقم وِدڈرال کر سکتا ہے ۔

بینک بغیر کسی پیشگی اطلاع کے صوبائی اور وفاقی حکومت سے وقتاً فوقتاً اخراجات، فیس، کمیشن، مارک اپ یا سود، زکوٰۃ، ہولڈنگ ٹیکس، اسٹامپ ڈیوٹی، ٹیکس، ڈیوٹی، دیگر اخراجات یا کسی بھی دوسرے لین دین کی ادائیگی کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ یا اکاؤنٹ کے استعمال پر ہونے والے کسی بھی قسم کے چارجز یا اخراجات کو صارف کے اکاؤنٹ سے ہی کاٹ سکتا ہے۔ تمام قابلِ اطلاق ٹیکس قواعد کے مطابق وصول کیے جائیں گے۔

MMBL اور صارف اس بات پر متفق ہوتے ہیں کہ اگر صارف MMBL کے ساتھ کوئی دوسرا اکاؤنٹ کھولتا ہے یا MMBL اور اس کے ملحقہ اداروں کے کسی دوسرے پروڈکٹ یا سروس کو سبسکرائب کرتا ہے یا MMBL اپنی سروسز یا پروڈکٹس میں کسی کو شامل کرتا ہے اور صارف اسے استعمال کرتا ہے تو یہ شرائط خود بخود سروسز اور صارف کی طرف سے استعمال کردہ پروڈکٹس پر لاگو ہوں گی ۔

صارف اس بات پر متفق ہوتاہے کہ MMBL یا اس کا کوئی بھی ملحقہ ادارہ، اس کی طرف سے فراہم کردہ ذاتی معلومات یا اکاؤنٹ سے متعلق کوئی دوسری معلومات جو کمپیوٹر ائزڈ ہیں یا کنکشن کے علاوہ، اکاؤنٹ یاسروسز سے متعلق کوئی تجزیہ، کریڈٹ اسکورنگ یا اسے مارکیٹنگ کے لیے استعمال کرے یا اس پر کارروائی کرے۔

صارف اس بات پر بھی متفق ہو گا کہ MMBL ذاتی معلومات کو دیگر اداروں جیسے ٹیلی کمیونیکیشن یا الیکٹرونک کلیئرنگ نیٹ ورکس کے ساتھ کریڈٹ ریٹنگ، آڈٹ، فریق ثالث کو سروسز کی فراہمی اور دھوکہ دہی سے بچاؤ کے مقاصد کے لیے شیئر کرے گا۔ جب تک اس کی ضرورت ہو اسے خفیہ طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔

بینک اکاؤنٹس یا سروسزکے بارے میں ایسی معلومات دینے کا مجاز ہے جو عدالتی حکم یا مجاز اتھارٹی یا قابلِ اطلاق قانون کے تحت ایجنسیز کی طرف سے درخواست کی جا سکتی ہے یا اس صورت میں کہ ان کا استعمال بینک کے مفادات کے تحفظ کے لیے کیا جاتا ہے۔

بینک کے لیے یہ ضروری ہو گا کہ وہ صارفین کو قواعد و ضوابط میں ہونے والی تبدیلیوں کے بارے میں صحیح طریقے سے آگاہ کرے۔

شرائط میں کسی بھی تبدیلی کی اطلاع صارف کو اس کی ویب سائٹ، ای میل، IVR، وائس میل یا صارف کے موبائل فون پر بھیجے گئے SMS کے ذریعے دی جائے گی۔ اس طرح کی تبدیلیاں یا ردو بدل بینک کے اندر بھی پوسٹ کی جا سکتی ہیں۔ شاید صارف کو اسے جاری رکھنے کی ضرورت ہو ۔

MMBL کی طرف سے پیش کی جانے والی کسی بھی موجودہ یا نئی سروس جس کی شرائط میں تبدیلی کی گئی ہو اس کے مسلسل استعمال کو صارف کی طرف سے وقابلِ قبول سمجھا جائے گا ۔

کسی بھی صارف کے اکاؤنٹ یا سروس کے لیے گرانٹ اور اس کی فراہمی خالصتاً ذاتی عمل ہے اور اسے کسی اور کو منتقل نہیں کیا جا سکتا۔

صارف MMBL کی طرف سے بتائے گئے طریقے سے بینک کو ہدایات دے کر کسی بھی وقت اپنا اکاؤنٹ یا سروس ختم کرنے کی درخواست کر سکتا ہے۔ اکاؤنٹ استعمال کرنے کی پوری ذمے داری صارف پر عائد ہوتی ہے۔

زکوٰۃ و عشر آرڈیننس 1980ء کے تحت، بینکس کو اپنے موجودہ سیونگ بینک اکاؤنٹس، منافع اور نقصان شیئرنگ اکاؤنٹس اور دیگر ایسے اکاؤنٹس میں ایک مقررہ بیلنس برقرار رکھنے کی ضرورت ہے جو ایڈمنسٹریٹر جنرل زکوٰۃ کی مقرر کردہ لمٹ کے برابر یا اس سے زیادہ ہو۔ اس پر زکوٰۃ کی کٹوتی لاگو ہوگی۔ اگر بیلنس مقررہ تاریخ تک اکاؤنٹ میں برقرار رہے تو اس میں سے زکوٰۃ کی مد میں کٹوتی کی جائے گی۔

اکاؤنٹ بند ہونے کی صورت میں اکاؤنٹ میں موجود بیلنس پر اکاؤنٹ بند کرنے کے چارجز لگائے جائیں گے جو اکاؤنٹ بند ہونے سے پہلے بینک کے ذریعے صارف کو ادا کرنا ہوں گے۔

MMBL کسی بھی وقت صارف یا اس کی فراہم کردہ سروسز اکاؤنٹ کو معطل یا مکمل طور پر ختم کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ ہاں،صارف کی موت، تقصان یا قانونی تقاضوں کی عدم تعمیل کے علاوہ، بینک اس کا اکاؤنٹ یا سروس بند کر سکتا ہے۔

کسی صارف کی موت کی صورت میں، بینک اور صارف کے درمیان طے پانے والامعاہدہ اس کے ورثاء یا قابلِ اعتماد ذرائع سے اس کی موت کی باضابطہ اطلاع ملنے پر خود بخود ختم ہو جائے گا۔

اگر بینک کو معلوم ہوتا ہے کہ صارف کو دیا گیااکاؤنٹ تسلی بخش طریقے سے کام نہیں کر رہا ہے تو وہ بغیر کوئی وجہ بتائے اکاؤنٹ ختم کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے اور اس سلسلے میں وہ صارف کو وجہ بتانے کا پابند نہیں ہے۔

بینک کے پاس یہ اختیار ہے کہ وہ غلط اندراجات کو درست کرے اور بعد میں صارف کو مطلع کرے۔

صارف کی درخواست کے اختتام پر ٹرانزیکشن کی تکمیل کے بعد الرٹس وصول ہونے میں تاخیر کی صورت میں، بینک متعلقہ افراد کے ساتھ اس مسئلےکےحل کے لیے فالو اپ کرے گا۔

صارف اس اکاؤنٹ کے لیے ذمے دار ہو گا جو صارف کے رجسٹرڈ موبائل فون یا ای میل پر الیکٹرونک نوٹیفکیشن بھیج کر بند کر دیا گیا ہے۔ اگر اکاؤنٹ بند ہونے کے وقت صارف کے اکاؤنٹ میں کوئی رقم موجود تھی تو اسے رجسٹرڈ موبائل نمبر پر بھیج دیا جائے گا۔ رقم کی منتقلی کی صورت میں ٹرانزیکشن کی تفصیلات صارف کو بھیجی جائیں گی۔ یہ 12 ہندسوں کی ٹرانزیکشن ID ہوگی۔ اس کے بعد صارف اپنے اکاؤنٹ میں بقایارقم آسانی سے وصول کر سکتا ہے۔

صارف کے پتے میں کسی قسم کی تبدیلی کی صورت میں، صارف کو فوری طور پر بینک کو تحریری طور پر مطلع کرنا چاہیے، تاکہ دوسرے افراد یعنی پوسٹ آفس یا ڈلیوری ایجنٹ آسانی سے خطوط پہنچا سکیں۔ بصورتِ دیگر کسی بھی تاخیر یا عدم فراہمی کی صورت میں بینک پر کوئی ذمے داری عائد نہیں کی جائے گی۔

12 ماہ تک غیر فعال رہنے کی صورت میں یا اسٹیٹ بینک آف پاکستان کی ہدایات کے مطابق صارف کا قومی شناختی کارڈ بینک یا برانچ میں درج نہ ہونے کی صورت میں اسے غیر فعال یا معطل اکاؤنٹ کے زمرے میں شمار کیا جائے گا۔ صارف اس اکاؤنٹ سے کوئی ٹرانزیکشن نہیں کرسکتا تاہم قرضوں یا مارک اَپ کی وصولی، قابلِ اجازت بینک چارجز، حکومتی ٹیکس یا کسی عدالتی حکم کا اس کی معطلی سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

اکاؤنٹ کی اِن ایکٹیو مدت کے دوران ایڈریس میں کسی بھی قسم کی تبدیلی کی درخواست کی جا سکتی ہے، لیکن اِن ایکٹیو اکاؤنٹ کی حیثیت کو تبدیل نہیں کیا جائے گا۔ اِن ایکٹیو اکاؤنٹ کو بحال کرنے کے لیے صارف اپنے رجسٹرڈ نمبر سے کال سینٹر کو کال کر سکتا ہے۔ جہاں ضروری ہو، ضروری تصدیقی عمل کے بعد، اکاؤنٹ کو کسی بھی فنانشل ٹرانزیکشن کے لیے 48 گھنٹے کی عارضی مدت کے لیے ایکٹیو کیا جائے گا، جس کے بعد اسے مستقل طور پر بحال کر دیا جائے گا۔

جب کسی بینک کو کسی اکاؤنٹ ہولڈر کی موت یا نقصان ہونے کا باضابطہ نوٹس وصول ہوتا ہے یا کسی قابل ِاعتماد ذریعہ سے مطلع کیا جاتا ہے، تو بینک فوری طور پر اس اکاؤنٹ کے آپریشنز معطل کر دے گاحب تک کہ اسے عدالتی حکم یا اکاؤنٹ ہولڈر کا جانشینی کا سرٹیفکیٹ وصول نہیں ہو جاتا۔

اگر اکاؤنٹ میں جمع کی گئی کوئی بھی رقم 10 سال تک اِن ایکٹیو رہتی ہے، تو اسے غیر ان دعووں کا اعلان کرتے ہوئے اور بینکنگ کمپنیز آرڈیننس 1962ء کی دفعات اور اسٹیٹ بینک آف پاکستان کی ہدایات کے مطابق ضبط کر لیا جائے گا۔

MMBL ویب سائٹ اور تمام صارفین کے لیے اخبارات میں اطلاعِ عام شائع کر سکتا ہے، ۔ اس طرح کے نوٹس کا تمام صارفین پر یکساں اثر پڑے گا۔ اس کے علاوہ، MMBL سروسزیا عام ہدایات کے لیے مختلف ذرائع یا چینل استعمال کر کے صارفین کونوٹیفکیشن جاری کر سکتا ہے۔

MMBL کے پاس فروخت، نوویٹ، تفویض یا منتقلی کا مکمل اختیار ہوگا (1) معاہدے کے تحت MMBL کے حقوق اور ذمے داریاں (2) تمام اثاثے، واجبات، ڈپازٹس اور اکاؤنٹس اور سروسز کے تحت پیش کردہ سہولیات اور (3) کوئی بھی MMBL کے حق میں سکیورٹی (بشمول تمام ضامن) کسی بھی فرد سے متعلق، بشمول MMBL سے وابستہ ادارے، چاہے مکمل یا جزوی طور پر کام کر رہے ہوں اور جیسا کہ MMBL نے تجویز کیا ہے ایسی کوئی بھی فروخت، تفویض یا منتقلی صارف اور ماتحت صارفین سمیت دیگر تمام افراد پر لاگوہوگی۔

صارفین ان شرائط و ضوابط کی پابندی کرنے سے اتفاق کرتے ہیں جس پر بینک اور خریدار یا وصول کنندہ متفق ہوتے ہے اور اکاؤنٹ اور سروسزکی فروخت یا منتقلی سے متعلق جو بینک کو متاثر کرسکتے ہیں۔

صارف، اس کے ورثاء، قانونی نمائندے، عمل آور، منتظمین اور جانشین ان شرائط کے مکمل پابند ہیں اور معاہدے کی شرائط کے تحت اپنے حقوق اور ذمے داریوں میں سے کسی کو منتقل یا تفویض کرنے کے حقدار نہیں ہیں۔

صارف اس بات سے اتفاق کرے گا کہ MMBL کو ‘سیٹ آف’ اور ‘لین’ کرنے کا مکمل اختیار ہے، چاہے وہ کوئی بھی لین ہو یا چارجز، موجودہ حالات میں یا مستقبل میں، اس کے اپنے نام پر اپنے دوسرے اکاؤنٹ میں جمع کی گئی رقم خواہ یہ مشترکہ اکاؤنٹ ہو یا نہ ہو، اکاؤنٹ اور سروسز سے پیدا ہونے والی تمام بقایا ذمے داریوں کی حد تک جن میں صارف کے ذریعے توسیع کی جاتی ہیں۔

صارف MMBL اور اس کے ملحقہ اداروں کو کسی بھی قسم کے نقصان (1) صارف کی ہدایات کے نتیجے میں MMBL اور اس کے ملحقہ اداروں کو اخراجات کے سلسلے میں ہونے والے تمام نقصانات اور (2) MMBL یا اس سے منسلک اداروں کے صارف ملازمین، صارف کی ہدایات کی روشنی میں، MMBL اور اس سے منسلک اداروں کو اکاؤنٹس اور سروسز فراہم کرنے کے لیے تمام کارروائیوں ، مطالبات، دعووں ، نقصانات، اخراجات، معاوضے وغیرہ کے لیے ایجنٹس اور افسران کی طرف سے کی گئی کسی بھی کارروائی کے تحت بینک کے تمام نقصان پورے کرے گا۔

صارف کی طرف سے کی گئی کسی بھی غلط ٹرانزیکشن کی صورت میں، MMBL یا اس سے منسلک اداروں کی طرف سے کارروائی یا قانونی چارہ جوئی کی صورت میں، صارف MMBL اور اس کے ملحقہ اداروں کو ہرجانے یا معاوضہ ادا کرنے پر راضی ہو گا نہیں تو نہ بینک اور نہ ہی اس کے ملحقہ ادارے ایسی کوئی کارروائی کریں گے۔

اگر ایجنٹ سروسز فراہم کرنے میں غلطی کرتا ہے، تو صارف بالکل بھی ذمے دار نہیں ہوگا، بشرطیکہ صارف بینک کی طرف سے مقرر کردہ تمام طریقۂ کار اور بینک کی تحقیقات اور تنازعات پر عمل کرے۔ اگر صارف ان تمام شرائط و ضوابط کی تعمیل نہیں کرتا ہےتو MMBL، اس کے ملازمین، ڈائریکٹرز، اس کے نمائندے، اور اس کے ملحقہ ادارے کسی نقصان کے ذمے دار نہیں ہوں گے ۔ مثال کے طور پر کسٹمر کا MPIN بھول جانا، اس کا غلط استعمال کرنا، اس میں فراڈ کرنا، ایسی صورت میں تمام تر ذمے داری صارف پر عائدہوگی۔

اگر صارف محسوس کرتا ہے کہ MMBL براہِ راست یا بالواسطہ طور پر اپنی ذمے داریاں نبھا رہا ہے، یا منافع کم ہو رہا ہے، تو صارف کی شکایات پر غور کیا جائے گا۔

بینک صارف کے اکاؤنٹ تک رسائی کے کسی بھی نقصان، اور کسی بھی وجہ سے، غفلت یا ردوبدل کا ذمے دار صارف خود ہوگا اور اس بات کو یقینی بنائے گا کہ ایسے نقصان کی صورت میں بینک کو معاوضہ یا ہر چیز کی ادائیگی کے لیے براہِ راست صارف اس کاذمے دار ہوگا۔

درج بالا صورت حال میں، اگر رینیول مستقل نہ ہوتوصارف MMBL اور اس سے ملحقہ اداروں کو مذکورہ بالا نقصان یا اخراجات کی تلافی کے لیے طے شدہ رقم ادا کرے گا،

صارف تسلیم کرتا ہے اور اس سے اتفاق کرتا ہے کہ سروسز کو صارف کے موبائل پر MMBL کے فراہم کردہ کسی بھی سافٹ ویئر کے ساتھ ساتھ دیگر متعلقہ الیکٹرونک سروسز کے ساتھ ڈاؤن لوڈ کیا جا سکتا ہے۔ اکاؤنٹس تک رسائی کے لیے درکار سافٹ ویئر MMBL اور اس کے ملحقہ اداروں کی ملکیت ہے، اور ان کے پاس اس پر مکمل ملکیت کے حقوق ہیں۔ کوئی ترمیم، ترجمہ، ڈی کمپائل یا ریورس انجینئرنگ کی کوئی کوشش نہیں کی جائے گی، اور کوئی اور سافٹ ویئر پر مبنی مصنوعات تیار نہیں کی جائیں گی۔

اعلامیہ اور معاہدہ

میں آپ کو یقین دلاتا ہوں کہ بینک کی پالیسی کے مطابق میں ٹیلی فون، فیکس اور دیگر الیکٹرونک ذرائع سے اپنے اکاؤنٹ اور سروسز کے لیے زبانی ہدایات کی سہولت استعمال کر سکتا ہوں۔ میں غیر مشروط طور پر اس بات سے بھی اتفاق کرتا ہوں کہ میں کسی بھی ہدایات کی درستگی اور بینک کے اکاؤنٹ اور سروسز کے نفاذ پر بینک سے مکمل اتفاق کروں گا۔

میں غیر مشروط طور پر اس بات کی بھی توثیق کرتا ہوں کہ میں اپنے اکاؤنٹ اور سروسز یا اپنے CNIC پر رجسٹرڈ NextGen اکاؤنٹ (اکاؤنٹس) تک، کسی فریق ثالث یا کسی دھوکہ دہی کو رسائی نہیں دوں گا اورغیر قانونی کارروائی کی صورت میں بینک سے دعویٰ کروں گا۔ میں اس بات کی بھی تصدیق کرتا ہوں کہ میری طرف سے MMBLکو دی گئیں ہدایات، یا کوئی تنازعہ یا کسی بھی قسم کی کارروائی یا دھوکہ دہی کا عدالتی کارروائی میں استعمال کیا جا سکتا ہے اور میں آپ کو یہ بھی یقین دلاتا ہوں کہ میں کسی بھی ذمے داری، ہرجانے، غلط کام، کارروائی،اور میرے ذریعے دعوے کے اخراجات اور ذمے داریوں کیلئے ذمے دار نہیں ٹھہراؤں گا۔ بینک کو میری طرف سے وصول ہونے والی کسی بھی ہدایت کو نظر انداز کرنے یا معطل کرنے کا اختیار حاصل ہے اور اکاؤنٹ اور سروسز کے نتیجے میں بینک کو اپنے اخراجات، چارجز یا واجبات کے ساتھ دیگر رقوم کے ساتھ براہِ راست میرے اکاؤنٹ سے کٹوتی کرنے کا اختیار حاصل ہے۔

میں مزید تصدیق کرتا ہوں کہ ایسی ہدایات اور سروسز کی فراہمی بینک کی داخلی پالیسیزکے مطابق ہوگی جن میں بینک وقتاً فوقتاً اپنے طور پر اور/یا قابلِ اطلاق قوانین/ضابطوں کے مطابق ترمیم کرسکتا ہے۔

میں آپ کو یہ بھی یقین دلاتا ہوں کہ میں اکاؤنٹ اور سروسز کی فراہمی کے لیے قابلِ اطلاق شرائط و ضوابط کی مکمل تعمیل کروں گا۔ میں ہی لائبیلٹی کا ذمے دار ہوں گا اور ایسی صورت میں میں بینک کو مکمل یا ہرقسم کی ادائیگی کا پابند ہوں گا۔ میں آپ کو یہ بھی یقین دلاتا ہوں کہ فارم میں موجود میرا تمام ڈیٹا بالکل درست ہے اور ایسی کوئی بھی معلومات نہیں چھپائی گئی ہیں جو میرے اور MMBL کے درمیان اکاؤنٹ کی سہولیات اور سروسز کو بڑھانے کے مستقبل کے فیصلے کو متاثر کر سکتی ہوں۔

میری رضا مندی کے پیش نظر مجھے ویب سائٹ، ای میل، ٹیکسٹ میسج، وائس میل، IVR یا دیگر الیکٹرانک ذرائع کے ذریعےمجھے الیکٹرانک سٹیٹمنٹ اور الرٹس بھیجنے/فراہم کئے جائیں اور میں کسی بھی کاغذ یا الیکٹرانک اسٹیٹمنٹس یا نوٹس کو بذریعہ ڈاک ہمارے پتے پر کورئیر کرنے کی ضرورت کو ختم کرتا ہوں۔

اس معاہدے کا مقصد اور اس میں استعمال ہونے والی اصطلاحات “اکاؤنٹ” اور “سروسز” وہ بینکنگ سروسز اور پروڈکٹس ہیں جو MMBL موبائل فون کے ذریعے وقتاً فوقتاً پیش کرتا ہے۔ یہ معاہدہ ہمارے اُس معاہدے کا ایک اہم حصّہ ہے جس میں وقتاً فوقتاً ترمیم کی جا سکتی ہے۔

میں سمجھتا ہوں کہ میں نے جو معلومات فراہم کی ہیں وہ ان شرائط و ضوابط کی مکمل تعمیل کرتی ہے جو MMBL اور اکاؤنٹ ہولڈر کے درمیان اچھے تعلقات کے لیے ضروری ہیں اور یہ طے کرتی ہے کہ MMBL میری فراہم کردہ معلومات کو کسی نہ کسی طرح استعمال اور شیئر کرے گا۔

میں تسلیم کرتا ہوں کہ اکاؤنٹ ہولڈر اور کسی بھی نشان زد اکاؤنٹ کے بارے میں معلومات ملک کے ٹیکس حکام کو فراہم کی جا سکتی ہیں۔ اگر اکاؤنٹ ہولڈر کسی دوسرے ملک کا ٹیکس دہندہ ہے اور اس ملک کے ساتھ بین الحکومتی معاہدہ ہے تو ملک کے ٹیکنالوجی حکام کو بھی معلومات فراہم کی جا سکتی ہیں۔

میں اعلان کرتا ہوں کہ میں نے رپورٹ ایبل پرسن کے طور پر یا دوسری صورت میں اپنی درجہ بندی کا تعین کرنے میں MMBL سے نہ تو کوئی مشورہ طلب کیا ہے اور نہ ہی کوئی مشورہ موصول ہوا ہے۔